Gå til innhold

Syke forhåndsbestilling tilbud på gamestop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å bytte inn to spill + 1 krone mot Uncharted 2. På Cdon.com kan man kjøpe PS3-spill til 89 kr, så jeg vurderer sterkt å kjøpe to spill der og bytte dem inn, da får jeg i tillegg kr 29 i fraktkostnader (blir da 208,- kr totalt). Er det noen som vet hva de billigste bruktspillene koster på Gamestop, kan jeg få det like billig/billigere om jeg stikker ned i butikken (i Oslo) og kjøper meg to spill der som jeg bytter inn...?

Lenke til kommentar
Skal gjøre dette selv på 2 store eksklusive spill fra Sony, Uncharted 2 og Ratchet And Clank A Crack in Time, da blir det ca 350kr for 2 spill :)

 

Jeg har kjøpt meg Lost the Video Game og Damnation for tilsammen rundt 120,- som jeg skal bruke på et av de spillene. Tror det blir på Ratchet & Clank: A Crack in Time. Geniale kampanjer dette her. Vi sparer jo massevis av penger.

Lenke til kommentar

Vi snakker PS3-spill her? :D

 

EDIT: Jeg vil gjerne høre med Gamestop Norge om de får inn Prestige Editionen i nettbutikken og/eller fysiske buttikker, når de gjør det og hvor mye den kan komme til å koste. Men jeg finner ingen måte å kontakte dem på.. Selv ikke under kontakt oss står det en eneste mailadresse eller tlf. nummer..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

De eneste spillene du ikke kan bytte inn, er:

 

Skjul
PS3:

Fifa 08, Genji, Guitar Hero: World Tour, Haze, Mirrors Edge, Nhl 08, PES 2008, UEFA EURO 08, Unreal Tournament 3.

 

PS2:

Ea Sports 08 and older, 2k8 and older.

 

Xbox 360:

EA Sports 08 and older, 2k8 and older, PES 2008 and older, Kung Fu Panda, Lego Indiana Jones, Mirrors Edge, NFS Prostreet, Ninja Gaiden 2, Perfect Dark Zero, Prey, Sega Superstars Tennis, Shadowrun, Too Human, Viva Pinata.

 

Alle andre spill har du rett til å bytte inn, om så den uvitende ekspeditøren må ringe opp sjefen.

 

- Denne listen kan bli endret, oppdatert ekskluderingsliste finnes til høyre her.

 

EDIT: Spill til kr 89,- hos Cdon.com (+ kr 29,- i frakt pr. forsending). Husk at du ikke kan bytte inn to av det samme spillet i et innbytte. Dvs, om du skal bytte to spill i Uncharted 2, må du bytte inn to ulike spill. Man kan også bare bytte inn spill til samme plattform som det man skal få.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Da er Lost: The Video Game, Jumper: Griffins Story, Beowulf: The Game, Kengo Zero og Fuzion Frenzy 2 i hus ;)

 

Alle bestilt på Cdon for 89kr per stykk + 30 i frakt. Tror totalprisen ble på 468 kroner.

 

Skal også levere inn Overlord som jeg har fra før, og så bærer det rett til Gamestop for å bytte inn mot tre xbox-spill.

Lenke til kommentar

Igjen har vi det, Majesty 2 blir solgt en dag for tidlig av gamestop, mistenker sterkt om at slikt gjøres bevisst (bare se på demigod). Er noen flotte tilbud de har men misliker sterkt noe som i beste fall er gjentagende uhell og i verste fall er en skitten strategi for å skaffe seg fortrinn for andre gjerne mindre kjeder (ikke at gamestop nødvendigvis er alene om slikt, men de har hatt nok av episoder)

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...