thomasheger Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Gjelder dette kun noen utvalgte titler? Håper modern warfare 2 og forza 3 blir slik Taktikken var alltid å vente til det lengste med å gi slike tilbud på stortitler. Da kunne det ofte være at vi plukka med oss forhåndsbestillinger som ikke benyttet seg av tilbudet (mer penger i kassa til vårs), og vanligvis var vi veldig kjipe på hvordan spill vi faktisk tok inn: "Ingen PS2- eller Xbox-spill for PS3- eller 360-titler" / "Åja, du mangler manualen, ja det var synd" / "Dette spillet er for lite verdt for at du kan bruke det på denne avtalen, du må lese det som står her med liten skrift" / "Hør her. Dette spillet (les: Alone in the Dark) får vi aldri solgt ut igjen, du må ta med noe bedre" / etc. I tillegg er profitten per innbytta spill opp mot 400% for butikken. Du får kanskje 180,- for det (eller noe mer hvis det går på en innbyttedeal) og vi solgte det ut igjen for 450,-. EB Games/Gamestop er en god nisjebutikk, og kassakara har vanligvis god peil, men bak hele maskineriet står det en fæl, kynisk-kapitalistisk mentalitet. Timelønna er heller ikke noe å skrive hjem om. Usj, jeg er glad jeg slutta. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 da var Assassins Creed 2 og Left 4 dead 2 forhåndsbestilt til den nette sum av 2 kroner! Forhåndsbestilte også Borderlands, men siden det ikke var med i denna kampanjen måtte jeg betale 200kr+2 spill, så det er også i boks! PS: jeg prøvde og bytte burnout paradise og civ:rev inn for og bestille Borderlands, men av en eller annen grunn så var Burnout Paradise verdt 0 kroner, så det gikk ikke, men var ikke værre enn at jeg betalte 138 kr for et brukt Tony Hawk Project 8 og bytta det og civ:rev + 200kr mot Borderlands, uff, dette blei veldig avansert... xD alt i alt, Burnout Paradise er verdt 0 kroner hos gamestop, så det burde egentlig vært på eksluderings lista, så ikke ta det med! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 De kan da virkelig ikke gjøre sånn? Når det står to spill + 1 kr, og de i tillegg har en egen liste med spill de ikke tar imot, så kan de da vitterlig ikke komme her og si at det spillet og det spillet får de ikke solgt videre.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Nei det kan de ikke, da må de ha det på ekskluderingslisten sin. Jeg hadde ikke godtatt det hvis jeg kom med Burnout: Paradise og de sa at det ville de ikke ta imot det for det får de ikke solgt videre. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) jeg orka ikke og stresse med det, siden alle spilla jeg bestilte er 18+ og jeg er bare 17 desuten var karen bak kassa en hyggelig type, men han sa at i systemet deres så var spillet verdt 0 kroner, hadde det vært verdt 1kr, så hadde det gått, 340kr er billig for 3 spill anyway Dessuten står det på 99% av gamestop plakatene at de reserverer seg mot alle skrivefeil, så du kan vel egentlig ikke si noe Endret 11. september 2009 av xxTJxx Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Bytta Gears of War2 og guitar hero 4, og bestilte assasins creed2. Sykt nice deal Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Okey du har stjelt avataren min :| Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Gjelder dette kun noen utvalgte titler? Håper modern warfare 2 og forza 3 blir slik Det er kun utvalgte titler som blir lagt ut som kampanje til 1,- men man kan forhåndsbestille ethvert kommende spill for 199,- hvis man leverer inn to brukte spill. Okey du har stjelt avataren min :| Er det deg det er bilde av da, eller har du kanskje stjålet det selv også? Endret 11. september 2009 av This is David Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Okey du har stjelt avataren min :| nei, har hatt denne lenge... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Bytta Gears of War2 BLASFEMI!! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 jeg orka ikke og stresse med det, siden alle spilla jeg bestilte er 18+ og jeg er bare 17 desuten var karen bak kassa en hyggelig type, men han sa at i systemet deres så var spillet verdt 0 kroner, hadde det vært verdt 1kr, så hadde det gått, 340kr er billig for 3 spill anyway Han sier at spillet er verdt 0 kr, hadde de fått solgt det til 1 kr så hadde det gått. Da gir du dem spillet og kjøper det for 1,- kr, verre er det ikke. Har han sagt det, så får han holde ord. Dessuten står det på 99% av gamestop plakatene at de reserverer seg mot alle skrivefeil, så du kan vel egentlig ikke si noe Og å ikke føre opp punkter på en liste er vel egentlig ikke skrivefeil. Skrivefeil er om du reklamerer for at et spill koster 60 kr, mens det egentlig koster 600 og du har glemt en "0". Kan ikke komme og si at det er en skrivefeil om det aldri ble ført opp på lista.. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Et spm. På leppen jeg fikk npr jeg bytta inn står det f.els at Vampire rain er verdt 289kr, men jeg kjøpte det jo hos dem for 99. er det bare sånn at de må la de 2 spillene du bytter inn stå som verdi rundt 300 eller mener de seriøst at det er verdien? Lurer ganske mye på det Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 På min lapp ser det ut som de bare har satt tilfeldig verdi på spillene sånn at det blir 599 til sammen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Var og forhåndsbestilte Uncharted 2, Assassins Creed 2 og L4D 2 i stad, gleder meg Må man ha med lappen når man skal hente de ? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Thomas: Jeg har alltid tatt vare på disse, men han jeg handlet hos sist sa det ikke var nødvendig, bare man har med seg legitimasjon og klarer å huske hvilke spill man har bestilt Jeg har likevel tatt vare på lappen denne gangen også Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 @Mokko: det var ikke sånn at han sa det, men i databasen til gamestop står Burnout:Paradise oppført som verdt kroner 0, det får en vanelig arbeider enkelt og greit ikke gjort noe med. På gamestop bestemmer de ikke inbytte prisen der og da, det står allerede i databasen. PS: Forumet har fu*ket seg opp for meg...jeg har plutselig fått sånn at jeg må velge hvilken post jeg skal lese, så ser jeg bare helt første post og den posten jeg valgte...hvordan forandrer jeg på detta? forferdelig irriterende Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kan man forhåndsbestille Left 4 Dead 2 til PC med dette tilbudet? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tror dere jeg får byttet forza motorsport 2 mot 2 spill som jeg igjen kan bytte inn for mot et forhåndsbestilt spill? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kan man forhåndsbestille Left 4 Dead 2 til PC med dette tilbudet? njet Lenke til kommentar
Terje Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 PS: Forumet har fu*ket seg opp for meg...jeg har plutselig fått sånn at jeg må velge hvilken post jeg skal lese, så ser jeg bare helt første post og den posten jeg valgte...hvordan forandrer jeg på detta? forferdelig irriterende "Visningsalternativer" under "Alternativer" i toppen av emnet du leser i. Tror dere jeg får byttet forza motorsport 2 mot 2 spill som jeg igjen kan bytte inn for mot et forhåndsbestilt spill? Du kan jo ta en telefon og spørre, får du en 200-250 vil jeg tro at du kan kjøpe to brukte spill for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå