Gå til innhold

Syke forhåndsbestilling tilbud på gamestop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, da blir det og ta med 6 xbox 360 spill enten i morra eller på fredagen og forhåndsbestille Borderlands, Assassins Creed 2 og Left 4 dead 2! :D

EDIT: så nå på tilbudet hos gamestop og så ikke noe Borderlands der...betyr det at detta tilbudet ikke gjelder borderlands? :(

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

jeg lurer også på om det er mer enn et spill, fant 3 xbox spill som jeg aldri likte ( kengo Zero, DOA 4 og Tony Hawk Project 8). Men har jo noen som er sånn kanskje bytte inn, så hvis det går med f.eks bestille 2 spill så tar jeg ett til :p

Et spm til : Hvis det er begrensinger, går det da ann å bestille i flere forskjellige butikker? I Oslo ligger det jo to rett ved hverandre rett ved Oslo S :p

Endret av Joantheman
Lenke til kommentar

Genialt opplegg. Har selv kjøpt meg mange drittspill på play og thehut og byttet disse. Kjøpte f.eks beowulf og fantastic 4 for totalt 100 spenn til sammen på thehut og forhåndsbestilte et spill.

Nå er det vel kun brütal legend jeg ikke har forhåndsbestilt, men har ikke planer om å kjøpe det... Men alle de andre xboxspillene har jeg forhåndsbestilt...

Og i morra er det Minininjas ..hehe

Lenke til kommentar
Hvor mye koster det billigste PS3-bruktspillet på Gamestop sånn ca..? Vurderer å kjøpe to stk og bytte dem mot Uncharted 2.

Jeg er sikker på at det som på 360 ikke er noe problem å finne spill som ikke er på ekskluderingslista til 60-70 kr. Stranglehold f.eks :)

Endret av Joantheman
Lenke til kommentar

Dette var et interresant tilbud som jeg er helt blown away av :lol:

gjelder dette også Borderlands??

kan jeg ta med CoD2 og Prototype til gamestop og forhåndsbetille Borderlands så jeg henter det på release dagen??? og er litt sløv for øyeblikke og lurer hvor dette sånn cirka kan koste??

Lenke til kommentar

Takker, fant den nå.

Kan jeg risikere å bli avvist om jeg spør dem rett ut om jeg kan kjøpe disse to spillene (vise/peke på to billige søppelspill) for så å gi dem 1,- kr og få Uncharted 2 når det kommer ut? For jeg har jo 100% lov til dette, men kan de i kassa nekte meg det om de synes det høres "svindleraktig" ut?

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt litt på dette, men jeg får det ikke helt til å stemme.

Jeg har for øyeblikket to titler jeg gir blanke i om jeg gir bort: Fallout 3 og FarCry 2. Men jeg ga 600 for begge to, altså 1200 kroner. Og å gi bort varer for 1200 kroner for å få en vare som koster 600 er bak mål i mitt hode.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt litt på dette, men jeg får det ikke helt til å stemme.

Jeg har for øyeblikket to titler jeg gir blanke i om jeg gir bort: Fallout 3 og FarCry 2. Men jeg ga 600 for begge to, altså 1200 kroner. Og å gi bort varer for 1200 kroner for å få en vare som koster 600 er bak mål i mitt hode.

Da kan du jo tenke slik: Enten sitte på de og ikke få noe mer ut av de, eller prøve å selge de på QXL elns. Du får kanskje 200,- per spill om du er heldig. Da har du jo hvertfall 400 kroner mer enn i dag. Eller, du kan bytte de inn og få et spill til 600,-.

Poenget er jo at de spillene du ga 1200,- for ikke lenger er verdt 1200,- uansett hvordan du vrir og vrenger på det. Like greit å få det man kan ut av de, vel å merke dersom du ikke tenker at du en gang i fremtiden kommer til å spille de på nytt da.

Lenke til kommentar
Takker, fant den nå.

Kan jeg risikere å bli avvist om jeg spør dem rett ut om jeg kan kjøpe disse to spillene (vise/peke på to billige søppelspill) for så å gi dem 1,- kr og få Uncharted 2 når det kommer ut? For jeg har jo 100% lov til dette, men kan de i kassa nekte meg det om de synes det høres "svindleraktig" ut?

Sorry for dobbelpost. Nei, det er jo ikke de bak kassa som bestemmer dette. Kjeden de jobber i har sagt at dette er en regel, og det må de forholde seg til. Som noen andre nevnte her, det var jo faktisk de som jobbet i butikken som tipset om det, og det samme har jeg opplevd selv.

Selv om det ikke synes så godt, er det en grunn til at gamestop gjør dette, og det er at de faktisk tjener på det.

Fortjenesten kommer nok først og fremst gjennom videresalg av innleverte spill. De er jo ikke julenissen heller, selv om dette systemet kan gi inntrykk av det.

Lenke til kommentar
Et spm til : Hvis det er begrensinger, går det da ann å bestille i flere forskjellige butikker? I Oslo ligger det jo to rett ved hverandre rett ved Oslo S :p

Tenker du på begrensninger på hvor mange spill man kan bestille?

stemmer! Nettopp det jeg tenker på, typ 1 spill per pers :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...