Underkiller Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er blur split screen spill? Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Eksluderingslista ble endret 20/04-10, så det ser ut som de har tatt vekk kravet om PEGI-godkjenning, krever kun PAL. Fiiint;) Skal testes på mandag ca. Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hva mener du med det ? Kan jeg ikke kjøpe spill fra play.com, og bytte inn ? Fra gamestop : Tilbudet kan kun benyttes når innbytte og kjøp er av samme plattform. Tilbudet gjelder ikke ved innbytte av duplikater. Vi tar kun imot PAL-spill. Vi tar ikke imot PC-spill eller NTSC-spill. Listen oppdateres kontinuerlig. Kontakt personalet for den siste versjonen, eller besøk vår hjemmeside www.gamestop.no. Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Når jeg sjekket sist 17/04-10 krevde de PEGI-godkjente spill, ikke PAL. Nå ser det ut som de har endra det kravet, som du selv har funnet fram til. MÅ HA: PAL UVESENTLIG: PEGI Så ja, du kan bytte spill fra feks play.com Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Nå tror jeg du trekker litt raske konklusjoner her. Det står som sitert " Vi tar kun imot PAL-spill". Det kan jo være at det går an å levere inn PEGI spill, men det virker ikke sånn for meg. Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har ikke hatt problemer å levere inn PEGI-spill før, er vel de som de oftest selger hos gamestop, så regner med de tar imot PEGI. Poenget mitt er at du kan nå levere inn spill fra div utenlandske nettsider, som gjerne ofte kun har PAL. Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg har veldig lyst til å benytte 2 spill + kr når det gjelder spillet 2010 FIFA World Cup South Africa. Men som sagt så har de innkludert flere spill som vi ikke kan bytte, men er det noen som vet om noen spill som jeg kan kjøpe brukt fra platekompaniet eller noe, som ikek er med i listen ? Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Når jeg var å handla dead to rights, så ser jeg på coveret at det er pgi merket. Er jo latterlig om jeg vil levere det inn senere i en annen kampanje, skulle bli nektet fordi det ikke er Pal Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Alle spill er jo pegi merket :s .... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Alle nyere europeiske spill vil bare ha pegi merking. Før var det visse spill i Storbritannia som hadde annet merke. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Når jeg var å handla dead to rights, så ser jeg på coveret at det er pgi merket. Er jo latterlig om jeg vil levere det inn senere i en annen kampanje, skulle bli nektet fordi det ikke er Pal PAL og NTSC betegner korleis TV-signal viser farger, slik eg har forstått det. Her i Europa brukar vi PAL. PEGI står for Pan European Game Information, og er kort sagt eit system for å merke spel med aldersgrenser. Brukast i ganske mange land. Difor er nok spelet ditt både i PAL-format og PEGI-merka. Gamestop tar det sikkert inn i månedsvis til før dei setter det på ekskluderingslista si... Lenke til kommentar
Spillern Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Neste Medal of Honor og Tiger Woods 11 lagt til i 1,- tilbudet: http://gamestop.no/pdf/00/12-NO.pdf Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Lurer på om jeg skal slå til på tilbudet til Super Mario Galaxy 2 til 199,- pluss 2 spill. Tror dere de tar imot Wii Sports? (det som følger med Wii-en) Det står nemlig ikke at det er på ekskluderingslisten, så da burde de jo det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 De tok imot mitt da jeg prøvde Så lenge det er en strekkode bakpå coveret og det ikke står "not for resale" (grr guitar hero spill), så tror jeg det skal gå bra Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det er en strekkode bak på coveret, men på fremsiden står det "får inte saljas seperat/sælges ikke særskilt. Så da går det kanskje ikke? Lenke til kommentar
Spillern Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Brink til 1,- + 2 spill: http://gamestop.no/game.asp?id=740 Lenke til kommentar
dundasen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Innkjøpte spill blir i hylla! Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Må bare låne tråden for å spørre om hva man får hos Gamestop dersom man bytter inn et helt nytt spill med forsegling (Star Wars UL2). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå