saladin waits for alice Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 ser artig ut, må iallefall ta alan wake og prøve en av de nye spilla der. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er ganske sikker på at du får Splinter Cell til kr 1,- om du forhåndsbestiller og leverer inn to spill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kan man bytte inn et spill til Wii for en forhåndsbestilling på et Xbox 360-spill? Jeg har nemlig Dead Space Extraction til Wii liggende her ubrukt og uten noen tanker om å noensinne åpne det. Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvis du leser nederst på listen så står det: "Kan kun benyttes når innbytte og kjøp er av samme plattform." Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Er super street fighter på spill listen til 1 kr? fikk mail om det, men finner det ikke på nettsiden Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Begynner å bli rimelig heftig den ekskluderingslista, spesielt til X360. Snart en idé å liste opp de spillene som godtas istedet. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Begynner å bli rimelig heftig den ekskluderingslista, spesielt til X360. Snart en idé å liste opp de spillene som godtas istedet. Dei fann vel ut at det ikkje går an å få solgt alle dei fornøyelige £5-spela eg kom med. Skal dei tene pengar og ha eit bytt inn to mot forhåndsbestillings-tilbud, så er det naturlig at ekskluderingslista etter kvart blir lang som et vondt år. Egentlig rart at det tok såpass lang tid, men det var jo morro så lenge det varte Endret 18. april 2010 av Misteltein Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 De tar nå kun imot PEGI-godkjente spill, slik at alle mine spill fra play, zavvi, thehut, amazon osv er ikke godkjente. Men ja, "...morro så lenge det varte", ser meg enig der Lenke til kommentar
Long Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Frykt ikke, kjære gamere, for den britiske regjeringa har vedtatt at fra nå av skal kun PEGI-godkjenninga gjelde for fremtidige spill i Storbritannia, og da er BBFC ute av bildet da. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Anser meg ferdig som kunde hos gamestop nå pga den enorme eks.listen og også det faktum at man ikke får byttet inn spill som ikke er registrert i databasen deres. Som andre sier; det var moro så lenge det varte... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Spørsmålet er vel hvordan Gamestop ville eventuelt ha klart seg uten disse innbytte kampanjene deres. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Selvfølgelig vil de tjene mest mulig, og det blir selvsagt vanskeligere når de blir oversvømt av billigspill fra Play.com, men da burde de kanskje vurdere å droppe disse tilbudene helt. I alle fall 1-kronerstilbudene, som nødvendigvis krever mer av innbyttespillene for at de skal gå i pluss. Det blir bare latterlig når ekskluderingslista inneholder relativt nye toppspill i bøtter og spann (Brutal Legend, Borderlands, C&C Red Alert 3, Divinity 2, Fight Night Round 4, Rock Band Beatles - bare for å ta en liten håndfull jeg reagerte på når jeg skummet over). Hvis jeg regnet riktig, er det 319 spill på ekskluderingslista til Xbox 360. I følge Wikipedia er det gitt ut totalt 732 spill til plattformen (mange av disse er sikkert knapt å oppdrive). 43,6% av spillene er altså ekskludert? Nå har jeg ikke benyttet meg av disse tilbudene i nevneverdig grad, men jeg er helt oppriktig når jeg etterlyser en liste over spillene som faktisk gjelder, snarere enn hvilke som ikke gjør det. Det hadde vært betydelig enklere å forholde seg til. Endret 20. april 2010 av Aasgaard Lenke til kommentar
Creiz89 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg var nettopp på mandag å bytta inn Skate 2 og Brutal Legend. Enten så hadde jeg veldig flaks, og bytta inn rett før de oppdaterte lista, ellers så loka hun i kassa. Hun var nyansatt hvertfall, så kunne vært begge =P Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg fikk en mail fra gamestop der det sto at super street fighter 4 var under 1kr kampanjen. Jeg finner det ikke på hjemmesiden, og spurte i butikken, der de ikke viste om dette..... noen her som har peiling? Legger ved vedlegg av det som sto i mailen Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 De tar nå kun imot PEGI-godkjente spill, slik at alle mine spill fra play, zavvi, thehut, amazon osv er ikke godkjente. Men ja, "...morro så lenge det varte", ser meg enig der Er det ikke bare spill fra usa som ikke er pgi godkjent? Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Er det ikke bare spill fra usa som ikke er pgi godkjent? Det er mange fra England også. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 hvordan vet man om dem fra england er pgi godkjent eller ikke? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Skal bestille Red Dead Redemption og Super Mario Galaxy 2 og betaler for de to skarve 640kr Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 super street fighter er faktisk på 1 kr kampanjen fikk jeg bekreftet idag. Da er det bestillt! Lenke til kommentar
Spillern Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Blur er nå også med på 1,- lista: http://www.gamestop.no/pdf/00/21-NO.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå