Sesseth Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 men sistnevnte spill ville ikke han kødden i kassa ta inn fordi spillet ikke var lagret i databasen Skal prøve igjen og håper det er noen andre på jobb da... Har sjøl bytta inn begge dei spela på gamestop, så det kjem nok mest an på kven som er på jobb ja. Har generelt dårlig inntrykk av kundeservicen på gamingbutikker, med gamestop på absolutt bunn. Einaste unntaket er game (tidlegare spiderman) i Tromsø, der var det god kundeservice! Etter at eg flytta til Oslo har eg ikkje funne nokon grunn til ikkje å handle på nettet, når man ser bort frå det eine gode innbytte-tilbudet til gamestop. Enig. Game er den butikken jeg også føler jeg får best kundeservice fra. Jeg bor i Bergen, så jeg vet ikke om de andre filialene de driver. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hadde vært artig med en Little Sister figur som kunne stått ved siden av Big Daddy, men i og med at jeg allerede har bestilt SE lar jeg være. Hadde det derimot kostet 1,- pluss 2 spill hadde jeg gjort det. Kjøper du Big Sister figuren får du med Little Sister. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hadde vært artig med en Little Sister figur som kunne stått ved siden av Big Daddy, men i og med at jeg allerede har bestilt SE lar jeg være. Hadde det derimot kostet 1,- pluss 2 spill hadde jeg gjort det. Kjøper du Big Sister figuren får du med Little Sister. Og den selger de på gamestop? Vet du prisen på den? Kunne ikke se noe på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Spillern Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Lost Planet 2 er blitt utsatt til en senere dato i 2010. Har forhåndsbestillt det og Dante's. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Har forhåndsbestilt Mass Effect 2 og Splinter Cell der, de andre spillene får jeg tak etterhvert Sånn med Battlefield Bad Company 2 så sliter jeg hvilken versjon jeg går for Endret 21. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvorfor er ikke de spillene man kan få til 1 kr tilgengelig på www.gamestop.no? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 sikkert fordi gamestop ikke tjener noe særlig på det og ønsker helst at folk ikke benytter seg av disse tilbudene Lenke til kommentar
Creiz89 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen som vet når mass effect slippes i norge? Er vel egentlig 26. jan, men hun dama som tok imot forhåndsbestillingen min, nevnte noe om utsettelse. Husker jo selvfølgelig ikke hva hun sa =P Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 sikkert fordi gamestop ikke tjener noe særlig på det og ønsker helst at folk ikke benytter seg av disse tilbudene Jaha, så hvorfor driver med de tilbudene da? Det er vel ingen som tvinger dem til å drive syke kampanjer ? Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Jeg tror det har noe med at de som designer websidene til gamestop ikke har helt kontrollen. Hvis du ser på resten av websiden så skjønner du jo litt av det som foregår (ingen søk funksjon? Ingen måte å finne spill som ikke er på forsiden?). Edit: 1000 innlegg o.O Endret 24. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
halodude Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har ikke fått stukket innom Gamestop på en stund, noen som vet om Just Cause 2 kan forhåndsbestilles? Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Var der på lørdag, og så ikke noen nye spill til forhåndsbestilling. Eneste nye jeg vet om er Bioshock 2 som kan forhåndsbestilles mot 2 spill + 199,-, står på hjemmesiden. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Sist eg var og bestilte på gamestop sa fyren i kassa at samtlige nye spel kan forhåndsbestillast for innbytte av 2 spel + 199. Mannen hadde ikkje den fjernaste anelse om det kjem eit nytt enkrones-tilbud. Eg regner egentlig med at det ikkje lønte seg, sidan dei sikkert no har fullt opp av engelske kopiar av Prince Caspian og andre £3.99-skattar. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Battlefield og Dantes inferno kan bestilles for 1 kr til ps3 i innbytte mot 2 gamle spill Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sendte min bror til gamestop da han skulle i nærheten alikevel og fikk utnyttet 1,- tilbudet av Red Steel 2, Lost Planet 2 og Bad Company 2. Men nå får de flere og flere spill på ekskluderingslisten sin, så det begynner å bli litt vanskelig å finne spill å bytte inn. Klarte såvidt det var å finne 4 x360 spill i samlingen som jeg kunne kvitte meg med. Mye lettere på Wii, der er det bare TMNT som en ikke kan bytte inn. Lenke til kommentar
Spillern Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nye 1 kroners tilbud, men ikke mange: 1,-/199,-forhåndsbestilling spill Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nye 1 kroners tilbud, men ikke mange: 1,-/199,-forhåndsbestilling spill Skuffa over februar-utvalget, heldigvis så kommer mesteparten av spilla jeg vil ha ut senere så kanskje de popper opp 1,- kategorien neste måned Lenke til kommentar
Spillern Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Vær obs på at eksklusjonslista har blitt utvidet selv om den ikke er oppdatert på nett. Var inne og prøvde å bytte inn StormRise nå men den var sneket seg inn på lista over natta. Triste greier. Heldigvis hadde jeg med backup og fikk byttet inn i AvsP, som da var planen. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 hvorfor i helvete står det at alan wake kommer til ps3? Ser også at Red steel 2 har blitt fjernet fra 1 kr lista.. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Mye skuff der ja.. Det vil si, massevis av spill som er interessante, men når man må bytte inn to spill i tillegg til 199 kroner er det rett og slett ikke verdt bryet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå