BioDex Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har skaffet meg Darksiders og Mass Effect 2 gjennom dette tilbudet, og var innom for et par uker siden for å forhåndsbestille Dante's Inferno. Hadde med spillene Matt Hazard og Superstars V8 Racing, begge kjøpt fra play for tilsammen ca. 120,- kroner, men sistnevnte spill ville ikke han kødden i kassa ta inn fordi spillet ikke var lagret i databasen Skal prøve igjen og håper det er noen andre på jobb da... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 forhåndsbestilte dantes inferno ved inbbyting av halo wars special edition og GoW 2 skulle ønsket jeg visst fra før av at darksiders var med på dette tilbudet Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 men sistnevnte spill ville ikke han kødden i kassa ta inn fordi spillet ikke var lagret i databasen Skal prøve igjen og håper det er noen andre på jobb da... Jeg har levert mange spill som dem ikke finner i databasen sin, sier til dem at det er kjøpt i England og at det er grunnen. Det har aldri vært noe problem...så om dem ikke har startet å kun ta innbytte i Norske utgave (noe jeg tviler sterkt på) så kan nok du insistere neste gang... Men det er ikke så lett med Gamestop da dem hele tiden tar inn guttunger til å gjøre jobben til eieren for minstelønn... Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Nvm, så feil. Endret 16. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 men sistnevnte spill ville ikke han kødden i kassa ta inn fordi spillet ikke var lagret i databasen Skal prøve igjen og håper det er noen andre på jobb da... Har sjøl bytta inn begge dei spela på gamestop, så det kjem nok mest an på kven som er på jobb ja. Har generelt dårlig inntrykk av kundeservicen på gamingbutikker, med gamestop på absolutt bunn. Einaste unntaket er game (tidlegare spiderman) i Tromsø, der var det god kundeservice! Etter at eg flytta til Oslo har eg ikkje funne nokon grunn til ikkje å handle på nettet, når man ser bort frå det eine gode innbytte-tilbudet til gamestop. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Gamestop i Sarpsborg har egentlig god service imo Bedre enn spaceworld i alle fall. Endret 18. januar 2010 av Gormers Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Har de fortsatt dette tilbudet gående? Gjelder dette alle kommende storspill til PS3 og 360? Endret 18. januar 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har de fortsatt dette tilbudet gående? Gjelder dette alle kommende storspill til PS3 og 360? ikke alle, men mange. av dem jeg vet om er Mass Effect 2, Dantes Inferno og Dark Void. Gjelder IKKE Bioshock 2 Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Gamestop i Sarpsborg har egentlig god service imo Bedre enn spaceworld i alle fall. Der er jeg enig. Spaceworld er noe møkk. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har de fortsatt dette tilbudet gående? Gjelder dette alle kommende storspill til PS3 og 360? Alle kommende spill til Wii, ps3 og 360, kan man få for 199 og bytting av to spill. De som er avbilda over, gjelder 1krs tilbudet for. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Bioshock 2 får man til 199,- + 2 spill. Hadde håpet på bedre tilbud og på flere spill <_< Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har de ingen andre forhåndsbestillingskampanjer enn Bioshock 2 nå? Har lett på gamestop.no, men har ikke klart å finne link til pdf-katalogen... en link hadde vært kjempefint, om noen hadde det Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Dette er de spillene som koster 1 kr. Alle andre er 199 kr Endret 19. januar 2010 av waveshaft Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Det er da en spesial kampanje på Bioshock 2, om man forhåndsbestiller det for 199,- får man med Littlesister figur. Endret 9. februar 2010 av AltF4 Fjernet sitering Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hadde vært artig med en Little Sister figur som kunne stått ved siden av Big Daddy, men i og med at jeg allerede har bestilt SE lar jeg være. Hadde det derimot kostet 1,- pluss 2 spill hadde jeg gjort det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fysj, hadde aldri betalt 199,- + 2 spill. 1 kr + spill er greit, ja. Ingen spesiell kampanje med andre ord. Bortsett fra de spillene på bildet. Lenke til kommentar
Spillern Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er det noen her som vet om det kommer flere 1,- kr forhåndsbestillings tilbud snart (inside info )? Sitter på endel spill jeg vil bytte men ser eksklusjonslista stadig vokser så er redd noen av dem havner der snart. Hadde håpet på MAG, Heavy Rain osv. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 fanken, visst ikke at 1 kr kampanjen gjaldt Darksiders, that stints mr.wallet Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ikke noe som er ute etter hva jeg vet. Butikkene får mange ganger ikke vite det noe særlig før kundene. Er det noen her som vet om det kommer flere 1,- kr forhåndsbestillings tilbud snart (inside info )? Sitter på endel spill jeg vil bytte men ser eksklusjonslista stadig vokser så er redd noen av dem havner der snart. Hadde håpet på MAG, Heavy Rain osv. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hm, nå er det jo for sent for Bayonetta, Army of Two og Darksiders. Og Dantes Inferno, Mass Effect 2 og SC:C har jeg allerde forhåndsbestilt andre steder. Så tror jeg skal slå til på Red Steel 2, Lost Planet 2 og Bad Company 2 på de 1,- tilbudene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå