LMH Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Sam Raimi er ein flink fyr. Warcraft har eit flott univers. Det har jo absolutt potensiale det her! Hadde vore kult med CGI i ekte blizzkvalitet, men det blir gjerne noko anna når ein har ein heil film og ikkje berre desse små snuttane som er i spela, kanskje noko av magien forsvinn, ikkje veit eg. Gledar meg til dette i alle fall! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Etter og ha sett CGIen i Final Fantasy advent children og sett Ringenes herre filmene (som forsåvidt har lite magi effekter) så er jeg ikke i tvil om at jeg foretrekker CGI, og er skeptisk til fireballs osv med vanlige skuespillere. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Er sikker på at jeg har hørt at de har bekreftet at det vil bli med ekte skuespillere, ikke CGI. Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 gå og les bekreftelsen på wow-europe.com så står det at det er live action altså ingen cgi denne gang. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Selve Warcraft universet er jo fantastisk laget. Det er så mye der man kan lage film av, nesten for mye, pga det så mye man kan lage film er så mye som kan gå galt også. Men det blir spennende å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
vlanitak Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Gleder meg helt opp i skyene nå, Raimi er en fantastisk regissør. Evil Dead 1,2 (remake av 1 ) 3 samt Drag Me To Hell er noen av de beste filmene jeg har sett. (btw noen andre en meg som har lagt merke til at bilen til den gamle dama i Drag Me er slående lik Ash sin?) Oh well, stort bedre en dette tror jeg neppe det kan bli :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå