Joachim_F Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Trine er smart, sexy og supersjarmerende. Les hele saken Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Herlig anmeldelse, fin karakter! Jeg har også merket meg de samme tingene med tegninger og irriterende udøde! Men du verden for et fantastisk spill! Det er SÅNN jeg alltid har ønsket at eventyrspill skal være!! Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Bra anmeldelse, Joachim. Selv hadde jeg aldri problemer med å tegne firkanter vs trekanter, men er enig i at en del steder i spillet gjenoppstår skjeletter unødvendig mange ganger. Trine er et flott spill! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Trine er nydelig. Har spilt igjennom det allerede, så er ikke så fryktelig nyttig for meg å lese anmeldelsen, men like fullt en fin beskrivelse. Lenke til kommentar
SCHPONG Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kommer visst til XBLA seinere i år iflg denne artikkelen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Trine er nydelig. Har spilt igjennom det allerede, så er ikke så fryktelig nyttig for meg å lese anmeldelsen, men like fullt en fin beskrivelse. Personlig elsker jeg å lese andmeldelser av spill etter at jeg har rundet dem! Se hva andre syns kontra min mening om spillet. Jeg har bare prøvd demoen men som jeg sa i Trine-tråden så er det litt for sukkersøtt men veldig pent. Og jeg begynner å bli litt lei av fysikkmotorer. Vel og bra at ting detter korrekt i bakken men når jeg må sette den samme kassa oppå den samme rampa for å få høyde på karakteren på tvers av titler blir det litt oppbrukt. Endret 22. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 /signed Trine måtte jeg spille fra start til slutt. Eneste som var irriterende, var sistebrettet. Tror jeg hadde 15 forsøk før det satt (medium). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Trine måtte jeg spille fra start til slutt. Eneste som var irriterende, var sistebrettet. Tror jeg hadde 15 forsøk før det satt (medium). Tok noen forsøk og litt rage, men det gikk jo greit til slutt. I så måte var sistebrettet litt som en hyllest til gamle platformere hvor man ikke har noen annen mulighet enn å prøve og feile til det sitter (eller gi opp, men det gjør man jo ikke). Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Flott anmeldelse, og jeg kunne ikke hvert mer enig. Bruker du tid på å finne erfaringsdrikker og andre hemmeligheter blir det imidlertid langt mer interessant. Tenker akkurat det samme. Jeg tok meg veldig god tid på hvert brett, og når jeg finner medaljonger og annet snacks, så er det verdt hvert eneste sekund. Håper vi får se flere spill av samme type og kvalitet i framtiden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Det virker utrolig artig dette her. Skal nok ha meg det, men venter til det kommer på PSN. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Skal selvfølgelig ha dette til PS3en når det kommer på PSN!!! Fikk ikke teste noe spesielt da dataen jeg er på ikke klarte å dra det på very low og i minste resolution og fps var på ca 15. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Noen som vet når det kommer på PSN? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hint: Du kan levitate alene som magiker for å nå de virkelig vanskelige flaskene Lag to bokser (eventuelt en boks og en kort stige) Legg stigen oppå boksen, hopp opp på stigen og leviter den underste boksen. Vanskelig til å begynne med, men man finner rutinen etterhvert Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Leste raskt gjennom anmeldelsen, men av det jeg har sett og lest rundt spillet, stemmer nok karakteren veldig godt. Blir garantert kjøp når det kommer til psn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå