Gå til innhold

South Park: Let's Go Tower Defense Play - Diskusjonstråd

Filmvenn

Anbefalte innlegg

southpark580gamemain.jpg

The mysterious South Park Xbox Live Arcade game now has an official genre, release date and big public reveal at San Diego Comic-Con. South Park Let's Go Tower Defense Play! is a tower defense game that'll launch "exclusively" on Xbox this October 7, which is allegedly when the next season of the long-running animated series starts.

Also, during Comic-Con, there is a panel entitled "Save South Park One Snowball at a Time," which is where the game will be premiered. It's from 3:30-4:30PM in room 6A ... feel free to take your HD camera and send us some video.

Kan si jeg gleder meg, selv om jeg ikke har høye forhåpninger blir det nok et kjøp.

Diskuter her.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmh, èn ting som er sikkert er vel at Kenny dør. Får vel skaffe meg det uansett, Matt og Trey får det meste til å bli gull. :)

Edit: Ser faktisk litt moro ut. Er veldig glad i Flash Element TD, så håper dette blir så likt som det ser ut!

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Damn dette ser rått ut. Aner ikke hvor mange timer jeg har skvist inn i div TD spill rundt omkring. SP i tillegg får nok timene til å gå fort.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg digger det. Kanskje fordi jeg digger South Park da selvfølgelig. Elsker at de har lagt til klipp fra serien. "Red rocket, red rocket!"

Elsker fiendene dem har tatt med. Alt fra mongoleserne, terroristene, kuer, små nisser, gingerkids og sånt.

Står ut som et mer unikt Tower and defense-spill, enn de andre som er ute på arcade synes nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...