Filmvenn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) The mysterious South Park Xbox Live Arcade game now has an official genre, release date and big public reveal at San Diego Comic-Con. South Park Let's Go Tower Defense Play! is a tower defense game that'll launch "exclusively" on Xbox this October 7, which is allegedly when the next season of the long-running animated series starts. Also, during Comic-Con, there is a panel entitled "Save South Park One Snowball at a Time," which is where the game will be premiered. It's from 3:30-4:30PM in room 6A ... feel free to take your HD camera and send us some video. Kan si jeg gleder meg, selv om jeg ikke har høye forhåpninger blir det nok et kjøp. Diskuter her. Endret 21. juli 2009 av Maury Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 liker Tower Defense og South Park så dette ser jeg frem til:) Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Liker dette ja, blir nok morrrooo!! MEN bra? nei! Men Cartman alene gjør det til et 90% sannsynlig kjøp for min del Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Hmh, èn ting som er sikkert er vel at Kenny dør. Får vel skaffe meg det uansett, Matt og Trey får det meste til å bli gull. Edit: Ser faktisk litt moro ut. Er veldig glad i Flash Element TD, så håper dette blir så likt som det ser ut! Endret 21. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Så jo så orginalt ut som det kan nærmest, så etter den videoen som viste noe så gikk forventingene opp litt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Så kult ut, noen som gi meg noen lovlige, gratis Tower Defence-spill? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Ser ut til å bli et morsomt spill. Liker både TD og South Park, så dette kan umulig bli noe annet enn bra. edit: leif Endret 22. juli 2009 av Villanden Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Så kult ut, noen som gi meg noen lovlige, gratis Tower Defence-spill? Her har du masse. Hvis den ikke hjelper så funker denne garantert. Endret 22. juli 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Damn dette ser rått ut. Aner ikke hvor mange timer jeg har skvist inn i div TD spill rundt omkring. SP i tillegg får nok timene til å gå fort. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 I morgen(onsdag) er det ute på arcade! Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Moro spill. Har lyst på Professor Chaos Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) hehe, testa i går. var egentlig veldig moro! ser fram til å teste det skikkelig i helga:) Endret 9. oktober 2009 av zell Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ca hvor stort er spillet? Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tror det var 881MB. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg digger det. Kanskje fordi jeg digger South Park da selvfølgelig. Elsker at de har lagt til klipp fra serien. "Red rocket, red rocket!" Elsker fiendene dem har tatt med. Alt fra mongoleserne, terroristene, kuer, små nisser, gingerkids og sånt. Står ut som et mer unikt Tower and defense-spill, enn de andre som er ute på arcade synes nå jeg. Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 prøvde demoen i dag, kjøper det kanskje ed dag, men jeg tror jeg venter. Defence grid ga meg all Tower Defenc spillingen jeg trengte for en god stund. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er nå på den levelen hvor jeg hjelper jimbo. Lvl stage 6 tror jeg. Spiller på normal, og sliter litt. Noen som har noe tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå