Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med å installere spill.

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å installere ned Lotr Conquest, alt går bra helt til selve installasjonen begynner. Da får jeg denne error melding avbildet under.

Jeg har googlet denne erroren men finner ingen løsning som har fungert for meg.

Jeg har en asus bærbar med windows vista ultimate. Den er ca. 1 år gammel.

Det skjer kun på dette spillet, noe som sier meg at DVD lesern ikke er ødelagt.

Prøvde å installere spillet på broren mins pc, en bærbar acer - vista home edition. Funket helt fint med mitt spill også.

Hva skal jeg gjøre?

Setter virkelig stor pris på hjelp ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvd å kjøre SETUP.EXE?

Ja jeg har prøvd å kjøre setup.exe både som administrator og uten.

Nå virker det dog som problemet har forverret seg. Hver gang jeg prøver å "åpne" CDen så slår PC en seg automatisk av, med "Unexpected Shutdown".

Temmelig merkelige greier ... <_<

Lenke til kommentar

Tviler på at det er snakk om virus. Da er det større sjanser for at det er problemer med plata eller DVD-stasjonen. Husk at om CDen funker i en annen stasjon og stasjonen din leser andre plater kan det likevel være noen små rifter i denne plata som stasjonen din reagerer på.

Endret av Sputnik
Lenke til kommentar
Tviler på at det er snakk om virus. Da er det større sjanser for at det er problemer med plata eller DVD-stasjonen. Husk at om CDen funker i en annen stasjon og stasjonen din leser andre plater kan det likevel være noen små rifter i denne plata som stasjonen din reagerer på.

Tviler på at det er rift i plata. Min bror kjøpte nemlig det samme spillet som meg, til hans PC. Dette funket fint på han. Mitt spill funket ikke, ei broren min sitt.

Andre spill installerer seg helt perfekt. I motsetning til dette. Noe jeg ikke finner ut av.

Er det pga. vista ultimate? Har hørt mange historier om at det er ett eller annet i vista - ultimate, som blokkerer noe.

Finnes det andre muligheter, jeg har også prøvd å kopiere alle filene fra disken til HD. Dette funket heller ikke.

Lenke til kommentar
Ved å google problemet ser det ut til at mange har problemer med dette spillet i Vista.

En løsning sier at eneste måten er å kjøre autorun-fila som administrator. Har du prøvd det, eller prøvde du bare setup-fila?

Prøvde også autorun som administrator. Samme feilmelding.'

EDIT: Altså ingen som har noen gode forslag ;/? Vet at det finnes mange kloke hoder på dette forumet, vær så snill, hvis dere har noen forslag;)

Endret av Erlend_E
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...