Odesseiron Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Guitar Hero-serien går tilbake til røttene og gir deg et utvalg kramgoda låtar. Les hele saken Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Bare et stort: "MEH..." Guitar Hero er så utmelket og gammelt nå at det er på tide å skyte kua. "... Synd er det, for det kan godt være det krydderet serien trenger for å ikke stagnere helt i den samme gamle gjørma snart." For sent, gjørma har allerede tørka og størkna. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kan man spille sanger lastet ned til World Tour i Greatest Hits? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Nei, det kan man dessverre ikke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvordan fungerer det egentlig å spille kun gitar i disse spillene som åpner for fullt band? Er det kjempestusselig eller er det helt likt som i vanlig Guitar Hero? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Det er tilsvarende gitaropplegget i de tidligere spillene, så om du ikke føler behov for noe annet enn å klimpre på plastbanjoen så trenger ikke det nødvendigvis å gjøre spillet mindre aktuelt. Endret 23. juli 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er det mulig å bruke gitar og mikrofon samtidig? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Da må du i så fall spille som to brukere samtidig. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Aha, jeg har ingen erfaring med de nye GH-spillene. Tenkte at samboeren kunne synge, så kan jeg spille gitar. Hvis det er mulig, blir det et garantert kjøp. Jeg savner spill som jeg kan spille sammen med personer som ikke har den store interessen for spill generelt. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Det er fullt mulig Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Huff og huff, nei dette er for mye av det onde altså. Merker at jeg havner lengre og lengere bort fra GH serien og begynner å helle mot RockBand, som leverer kvalitetspill og ikke middelmådige spill. Melking, melking og atter melking. Jeg vil oppleve noe nytt, når jeg spiller et spill. Har man spilt et GH spill, holder det. Da har man skjønt poenget, og spilt de alle. Endret 24. juli 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Denne utgivelsen er gjennomført piss. Dette burde vært gitt ut som DLC, og ikke et fullverdig spill. Både Rock Band 2 og Guitar Hero: World Tour fremstår som gode platformer hvor man kan utvide i det nesten uendelige med nye sanger til. Synes forsøkene på nye spillelementer som kom i World Tour var bedritne, så jeg tror det vil gå en lang stund før jeg våger meg borti noe mer i GH-franchisen. Rock Band er greit, for enn så lenge... Endret 24. juli 2009 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå