klevo Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nettopp lagt in bestilling fra usa. Noen andre som har det eller har planer om å kjøpe det? Litt info for de som ikke vet noe om det. Blazblue er en 2d fighter laget av arksystemworks (skaperene av guilty gear serien). I motsetting til f.eks Street fighter sitt relativt rolige tempo er det som kjennetegner arksys fightere er flashy special moves, 20 hit+ air comboer og tett med målere å holde styr på. en gameplay video Også så langt har spillet ingen bekreftet distributør for europa og xbox versionen er ikke sonefri (derfor jeg poster det i sony forumet) så viss man har lyst på det er nok import fra asia eller usa det eneste alternative foreløpig. Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Har tenkt og kjøpe det selv er fan av Guilty Gear serien og liker ganske godt 2d fighters :rolleyes: Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Har det, runda det (alle karakter story på 100%) og jeg må si at dette er kanskje det beste fighting spillet jeg har spillt. Anbefaler det på det sterkeste. Og hvis du må kjøpe spill fra utlandet kjøpt det herifra VideoGamesPlus Shappa ligger i Canada så de får spill ca samtidig som US og de shipper det slik at du slipper å betale MVA og toll når det går over grensa, veldig bra shappe aldri hat noen problemer med de Endret 20. juli 2009 av Ramusama Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jego g har importert det fra videogamesplus og jeg liker spillet. Men har ikke hatt tid til å spille det for tiden fordi jeg driver å pakker til jeg skal flytte :< driver på med ragna sin story Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Flyttes til en mer passende kategori siden spillet kommer til både PS3 og Xbox 360. Lenke til kommentar
klevo Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Mitt spill har nå ankommet, add meg på PSN (klev1). Jeg er for øyeblikket inne til førstegangstjeneste så det er ikke sikkert jeg er så mye online foreløpig. Lenke til kommentar
klevo Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Nå kommer blazblue til europa også! http://kotaku.com/5337458/blazblue-coming-...-new-characters Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Endelig har spillet mitt ankommet :rolleyes: (Toll, forsinkelser osv...) Noen som er gode her eller? add: bleachich (send gjerne PM her på Gamer.no, slik at jeg vet hvilket/hvem brukernavn du er) Lenke til kommentar
------ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Skulle gjerne hatt noen nordmenn på vennelista for å spille BB online. Ikke så artig å spille mot amerikanere da det kan bli en del delay. PSN: McNere Lenke til kommentar
klevo Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 GG i går mcnere, morsomt å møte en annen litchi spiller. Veldig kult at selv om vi spiller samme karakteren så kan man likevel ha så forskjellig spillestil. Satser på at jeg kommer online kveld sånn 22.00ish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå