TMB Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei. Har en liten stund holdt på med basic modding, som å lage egne hus og quests. Har lys til å lage egne våpen og objekter. Men jeg finner ingen gode og oppdaterte tutorials på dette (med linker som fungerer osv.). Har testa ut Blender, 3ds max..men ingen tutorials forklarer bra. Også bare masse tull med python og nifscope og gud vet hva jeg har installert på pcn nå Kan noen hjelpe litt? HAdde vært kult å få til egne ting, folk har jo laga f.eks. trommesett og gitarer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg bruker Maya til modellene mine til Oblivion total conversionen jeg er med i. Det funker fett. Men du må igjennom NifScope for å få de inn, men ikke Python, det trenger du ikke. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Poenget er at jeg aldri lærer meg hvordan man bruker disse forskjellige programmene i Oblivion-sammenheng pga dårlig utvalg av tutorials evnt. videoguider. Eller kanskje det bare er jeg som er dårlig til å lete Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg lærte meg NifScope med tutorials, men Maya fikk jeg eksperthjelp til å lære meg Men bare stå på, så blir det til slutt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Kan du linke til noen bra tutorials da? Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Vil anbefale deg å oppsøke TES Nexus forumet. Masse skilla folk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå