Joachim_F Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Folkene bak BioShock jobber med sitt mest ambisiøse spill til nå. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Selvfølgelig er det deres "mest ambisiøse spill" - de kan jo ikke si at de skal lage et spill som ikke skal overgå det forrige de slapp. Spillindustrien er full av floskler den også, desverre. Åkke som, det kan jo bli spennende å se selv om jeg ønsket meg en ny tittel heller enn en oppfølger i en serie jeg aldri har prøvd. Endret 20. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg er desverre skeptisk til en oppfølger av BioShock, og på toppen av kaka så er det et ANNET studio som utvikler det! BioShock er et av de beste spillene jeg har spilt på laaange tider. Jeg er nå veldig spent uansett! Litt delte følelser kanskje Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Nå er det ikke nødvendigvis en uting at en annen utvikler lager en oppfølger. Friskt blod er sunt for å videreføre de gode ideene samt komme med noen nye, isteden for å kværne opp den samme oppskriften en gang til. Problemet kan jo selvfølgelig være at de gode tingene i det første spillet blir enten gjort dårligere, litt for annerledes eller fjernet til fordel for noe som ikke er like bra. Men dette er en diskusjon vi heller kan fortsette i Bioshock 2-tråden Endret 20. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Verd å få med seg at dette ikke var et intervju ment for å promotere spillet deres. Det han svarer på har med ansettelser og tidsrammer å gjøre, og hvordan prosjektets dimensjoner påvirker dette. Så jeg ville være forsiktig med å kategorisere det som standard skryt/hype. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Regner med at det var en kommtar til meg hehe - jeg leste hele intervjuet og jeg syns slike ting er vel så spennende som det å lese om gitte spill i seg selv. Spill krever en utrolig mengde arbeid og at noen spill blir så bra som de blir er rent overraskende for min del til tider. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Det later til at utviklerne tar dette veldig seriøst, så da er jeg sikker på at Bioshock-suksessen blir holdt ved like i en oppfølger. Jeg gleder meg. edit: leif Endret 20. juli 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Pheus Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Håper at de lager et nytt Freedom Force spill! Var jo et langt artikkel om de gamle FF spillene på ign.com for en god stund siden, så det er jo lov å håpe! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Holder en knapp på en oppfølger til X-Com serien. Med 2009-teknologi hadde det blitt svært pent! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg hadde foretrukket noe helt nytt noe istedenfor oppfølgere. Men å jobbe med de merkevarene de allerede har er vel sikrere sånn økonomisk for de? Uansett, jeg gleder meg Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Et spill med høyere ambisjoner enn Bioshock? Da snakker vi en noe helt revolusjonerende innen spill! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvordan var Bioshock ambisiøst? Ett godt spill, for all del, men jeg kan ikke se på det som videre ambisiøst å lage en forenklet version av systemshock 2 i ny setting videre nyskapende... Håper det greier å holde flere av løftene de gjorde til 1'ern denne gangen, moral systemet de skrytte av var ett A/B valg om igjen og om igjen. PS: Kan man være så snill å drite i fiender som respawner hele tiden? Føltes ofte som de spawnet opp igjen bare jeg snudde ryggen til. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Men nå var det hvor nyskapende det er Paisley pratet om heller, Ghaundan, det var hvor ambisiøst det er. Og Bioshock var et bestselgende, godt toppspill, og det skal litt til å bli mer ambisiøst enn det. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Beklager, jeg tenker vel heller ambisiøse som noe virkelig for seg selv. Skal innrømme at jeg elsket story'n, med tanke på drømmen om rapture og dens fall. Men ellers så blir jeg småkvalm når ambisiøst skal sammenlignes med kommersiel suksess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå