knutsen92 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei. Hvis ikke alle har fått det med seg, så har jeg startet en Gamer.no server. Så la oss spille sammen så ofte som mulig! Jeg kan spille fra rundt 16.00 i hverdager og døgnet rundt i helger. Jobber, så har ikke mulighet før etter 16.00 i hverdagene. En oppgradering av nettet er også på vei, hvis noen føler lagget. Alle norske har rundt 20-30 latency, så sånn sett er det ikke lagg. Server pc'en er helt ok! Kom å spill med meg og andre på Gamer.no! Spread the word så det kommer fler 85.165.134.93:27015 -Knutsen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hvilket spill sa du det var? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er CSS :-P Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kunne ikke connecte :/ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 2 måneder gammel tråd, anywho: finner ingenting på server-ipen. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Bør skaffe ny server :/ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Signeres! Hadde vært gøy å ha en fast gamer.no server hvor man kan treffe på folk fra forumet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Enig. Kanskje jeg kan prøve å sette opp en, jeg og en venn har vurdert det en god stund. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvis det hadde vært interesse for det kunne man kanskje hatt en slags donasjonsrunde for å leie seg en server? Spytter gjerne inn et par hundre kroner selv! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er det dyrt å kjøpe server? Har også tenkt på det en stund. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ser for meg at det beste er en server i norge, og tydeligvis avhenger det av hvilket spill vi er ute etter å spille. Fant denne siden etter litt søking. Det koster 1800 per 6 mnd. Hvis vi eks. er 30 stk som spleiser på det blir det skarve 60kr hver, per halvår, noe jeg ser på som realistisk Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Dyrt å betale det alene ihvertfall :/ Endret 25. september 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
CWH Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dette er kjempepositivt karer. Men hvis dere har litt is i magen så jobber Tor-Steinar med dette. Vi var kommet ganske langt på denne tiden i fjor, men av naturlige grunner måtte vi sette det på hold. Så dersom dere ønsker å spille sammen med andre gamer lesere håper vi å kunne gjøre det mulig i fremtiden. Men, dette kommer bak i prioriteringen da det fremdeles er ting som videospiller, arkiv m.m. som får 1. prioritet. Vi har en "stående" mulighet for servere, men for dere som har lest Gamer en stund så vet dere at Tor-Steinar er grundig. Så administratorer, teknisk support, stats og slikt må være på plass. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 1. Hvem er Tor-Steinar? 2. Hvordan ser det ut mht. server for øyeblikket? Lenke til kommentar
Terje Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Tor-Steinar er sjefen for Gamer.no, servere er fremdeles ikke virkeliggjort, men planene er fremdeles varme Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Så dere holder på med servere? Kjempleflott. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Denne tråden har jo sporet helt av fra førstepost men den serveren fungerer visstnok ikke lenger og jeg later som ingeting og spør: Hvilke spill er aktuelle? Hvor er serverene plassert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå