iStereo_InnleggNO Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Jeg kjøpte meg en skritt teller på fredag for litt over 2 uker siden. Jeg bruker den stort sett bare på jobben. Så hittil har jeg gått ca 189 785 skritt, eller ca 14,23 mil. Jeg har forbrukt ca 14752,9 kcal på dette. På torsdag gikk jeg ca 15545 skritt på jobb, noe som utgjør ca 1,16 mil. På fredag gikk jeg "bare" 14607 skritt, eller ca 1,1 mil. Min skrittlengde er ca 0,75 meter. Det er bra at jeg går mye på jobb, da jeg vanligvis sitter på ræva foran dataen, og surfer og spiller dagen lang! Hvor mye går dere om dagen? Endret 22. juli 2009 av Terje Fikset orddelingsfeil Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Har ikke det, men jobber i barnehage (gjorde i hvert fall det siste året) og det hadde vært veldig interessant å ha en for å se. Er en aktiv hverdag med mye gåing, løping og generell herjing med småtassene utendørs. Passer bra for en fyr som sitter resten av tiden sin godt plantet i en stol ^_^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Rundt 1 mil daglig er bra det, gåing er sunt som bare det. Jeg gikk 1.3 mil hver dag i et år(til jobben og tilbake) og merket stor forskjell på energinivå og hvordan jeg generellt følte meg. Det kan ha vært mye psykisk, siden en får god samvittighet men samma det. Stå på Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg hadde på mobilen før, og gikk rundt 10-15.000 skritt på hverdager, enkelte ganger var den oppe i 20.000 tallet, men det tilhørte sjeldenheten. I helgene var det mindre, ofte fra 3-8.000, men noen ganger over det, men det tilhørte også sjeldenheten. Lenke til kommentar
iStereo_InnleggNO Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Nok en aktiv dag på jobb; 17843 skritt, eller 1,33 mil. Ikke dårlig det føler jeg.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har ikke en skritt teller nei, men en skritteller tror jeg at jeg har. Aldri brukt til noe annet enn å finne max antall skritt på den dog. Lenke til kommentar
iStereo_InnleggNO Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har ikke en skritt teller nei, men en skritteller tror jeg at jeg har. Ikke for å dra tråden OT men jeg tror du tar feil. Det heter; skritt og ikke skrit. Og det heter å telle, teller osv.. Så hvis man skal slå sammen ordene så må det bli skrittteller og det er det ingenting som heter.. Så slår man ordene skritt og teller til skritteller så mangler man en t mener jeg.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Aldri tre t-er etter hverandre. Skritteller. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) En ting jeg lurer på: Hvor i skrittet skal disse festes? Skjul Jeg har hatt mange skritt tellere, men aldri en som har funket skikkelig. Har vel hatt slike til en to-tre hundre kroner stykket, men de har enten blitt ødelagte, eller blitt borte. Har kjøpt en ny nå, og satser på å gå 10.000 skritt hver dag som anbefalt. Endret 24. juli 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) En ting jeg lurer på: Hvor i skrittet skal disse festes? Skjul Jeg har hatt mange skritt tellere, men aldri en som har funket skikkelig. Har vel hatt slike til en to-tre hundre kroner stykket, men de har enten blitt ødelagte, eller blitt borte. Har kjøpt en ny nå, og satser på å gå 10.000 skritt hver dag som anbefalt. Den humoren der prøver vi å holde oss for god for hva Paisley? Endret 24. juli 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Var den virkelig så dårlig, eller for "voksen" for de unge brukerne her inne? For å ikke gå helt off topic, skritteller er virkelig motiverende for å trene mer og bevege seg mer. Rundet 20.000 i går Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg har lenge prøvd å komme med en vits om at jeg har bare et skritt jeg trenger telle men nå slipper jeg det Dager som denne forblir så godt som "ugåtte", tror jeg kanksje ligger under 1000 skritt. Igjen ser jeg at det hadde vært spennende å ha et pedometer. Finnes det noen billige? Jeg gir blanke i hvor mye fett jeg har forbrent osv. Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jobber i kolonialen i ein diger Ica Maxi-butikk, og FY som eg går att og fram kvar dag Spørs om eg må kjøpe meg ein skritteljar, eller Pedometer som det heiter "på fint", så eg får dokumentert trim Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Pedometer, hva er det? Får litt assossisasjoner (riktig skrevet?). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det er en skritteller, som gir noen av de samme assosiasjonene (morsomt ord, tror vi har skrevet det feil begge to!)som "pedometer". Og satt sammen blir resultatet litt forferdelig, egentlig. Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Pedometer, hva er det? Får litt assossisasjoner (riktig skrevet?). Jepp, spelled right Får assossiasjoner, men det er det som er navnet, hehe. Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det er en skritteller, som gir noen av de samme assosiasjonene (morsomt ord, tror vi har skrevet det feil begge to!)som "pedometer". Og satt sammen blir resultatet litt forferdelig, egentlig. http://no.wikipedia.org/wiki/Pedometer Neida, vi fekk nok ståkarakter i rettskriving denne gongen også Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg brukte en skritt teller en gang på jobb i ca 6 timer, da hadde jeg gått ca 20k skritt! Så jeg går relatvt mye på jobb! Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 testen en en gang på jobb da hadde jeg gått 34k skritt.. hele dagen tho, alikevel var helt dø etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå