Joachim_F Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Bli med på en illustrert reise i vakre Spielburg. Les hele saken Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Herlig artikkel! Jeg fikk skikkelig lyst å prøve dette! Det er noe spesielt med gamle spill Måten du har skrevet på gjør at jeg har veldig lyst å prøve det. Men er dette spillet lett å få tak i nå tildags? Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Quest for Glory I, II og III er abandonware og kan lastes ned herfra: http://www.abandonia.com/en/search_abandonia/Quest+for+Glory Lenke til kommentar
Sombie_InnleggNO Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ja dette var et hyggelig gjensyn fra min ungdom Husker mange av stedene men ikke så mye av historien rundt. Veldig bra skrevet og jeg fikk mange gode minner tilbake Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hadde mye moro med Quest for Glory I i Amiga-tiden min, ja! Spilte QFG 2, men fullførte desverre aldri. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg må si jeg er stor fan av retroartiklene deres. Jeg spilte også QfG1 ( eller Hero's Quest som det sto på esken ) på Amiga først, og det vekker gode minner å se bildene igjen her. Å spille et Quest for Glory-spill var virkelig som å gå på oppdagelsesferd i en magisk verden. Synd det originale Sierra ble lagt ned... Lenke til kommentar
bar10dr_InnleggNO Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Lite med spill nyheter for tiden? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Dette vekker mange gamle gode minner. Tror jeg har spilt igjennom dette rundt 10 ganger, bl. a for å prøve å få maks poeng og for å få best stats slik at jeg kan fortsette på characteren i QfG II. Dette var/er (alt etter smak og behag) ett veldig godt eventyrspill som klarer på en utmerket måte å kombinere de forskjellige elementene. Dette er helt klart ett av de beste klassiske eventyrspillene. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det finnes også en remake av QFGII. http://www.agdinteractive.com/games/qfg2/h...e/homepage.html Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Lasted ned og fikk tatt en liten test av QfG vga utgaven, men lurer litt på om jeg ikke må gå tilbake til den orginale, slik at jeg får det slik jeg husker Med 1680x1050 oppløsning så ble det ikke store skjermen i dosbox gitt .... Men er redd for at det blir nostalgi for alle penga, for jeg fant enda flere gamle titler jeg en gang har spilt. Bare å glede seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå