Jikla Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Mikrofonen min tar opp lyden fra bakgrunnen og er veldig irriterende. Noen som vet hva jeg må gjøre for å skru det av? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Alle mikrofoner tar opp lyd fra bakgrunnen "one way or another". Det beste du kan gjøre er å skaffe deg en mikrofon som sitter nær munnen eller prøve å isolere den litt. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 lite beskrevet post. Tenkte mer på at hvis jeg hører på musik på headsettet mitt så blir det og sendt gjennom ventrilo. Så når jeg snakker så hører det musikken min -.- Bruker headsett. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Dobbelklikk på lydikonet i oppgavelinja di, gå på alternativer - egenskaer - innspilling. Der velger du mikrofon som kilde, ikke stereo mix eller hva det måtte stå. Eller gjør tilsvarende i programvaren til lydkortet ditt. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 lite beskrevet post. Tenkte mer på at hvis jeg hører på musik på headsettet mitt så blir det og sendt gjennom ventrilo. Så når jeg snakker så hører det musikken min -.- Bruker headsett. Da vil jeg si like lite beskrevet som din første post. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Det var vel den han mente. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Misforstod sikkert jeg da. Men det Sputnik sa virker riktig. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 takket være sputnik så er problemet fikset. Takker for hjelpen begge to. Og jeg siktet til min egen post genetics ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå