-ErlendA- Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Dette er "yet another" tråd for deling av spillelister i Spotify. Denne gangen tenkte jeg at vi kunne sette opp spillelister som inneholder en artist sine største hits og sanger. For å gjøre det litt ryddig, så foreslår jeg denne malen: Label: Best of "Artist" Artist: Sjanger(e): Kommentar: Spillelisten kan ha så mange sanger som ønsket, og jeg vil publisere alle bidragene listevis med HTTP linker. Bidragene Best of Bob Dylan av ErlendA Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Label: Best of Kings of Leon - http://open.spotify.com/user/%c3%b8yvindh/...b2IaeFWWmSC9i9P Artist: Kings of Leon Sjanger(e): Alternative rock Kommentar: Kings of Leon er eit veldig bra band, vokalisten har ei fantastisk stemme. Det beste albumet er uten tvil Only By The Night, men dei andre er gode også. Min favorittsang er "Crawl", eg kjem ikkje på sangar som er betre, men du merkar verkeleg kor fantastisk stemma til vokalisten er på "Use Sombody" Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Label: Black Debbaths Beste! Artist: Black Debbath Sjangre: Tung tung politisk rock ispedd rikssynsing, hyllest til Henrik Ibsen, Norge samt kvinnfolk. Kommentar: Desverre er ikke deres første plate representert med mer et par skarve låter, men like fullt er denne lista som har stjålet navnet fra deres best of-plate som kom tidlig i år meget representabel for hvor god musikk Black Debbath har laget - ja faktisk så full av god musikk er den at du ikke legger merke til den dårlige syntaksen som i denne kommentaren er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå