ShakyLuigi Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) BAM! Jeg har bare ikke fått hengt dem opp enda. Endret 27. oktober 2009 av ShakyLuigi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg vil òg lage Guybrush! Lenke til kommentar
ShakyLuigi Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Ble ferdig med denne idag. Roar? Endret 27. oktober 2009 av ShakyLuigi Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Pent arbeid, ShakyLuigi. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det er ganske stilig det du lager. Keep up the good work =) Lenke til kommentar
Katuko Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ett ord: WOW! Jeg har laget noen sprites, men å "piksle" slike kunstverk må da ta utrolig lang tid og dedikasjon! Fantastisk. Hvor store plater/brett har du, forresten? Enkelte av bildene er større enn det jeg trodde de laget plater til. Lenke til kommentar
ShakyLuigi Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) De små er ganske enkle og greie. Det er noe alle kan gjøre mens de ser på en episode av Simpsons, Hotel Cæsar eller hva enn som rocker sokkene deres. De store derimot krever litt mer. Det er like enkelt å perle dem som de små, bare tar litt mye lengre tid. Deretter kommer strykingen. Problemet med de store er at når du er ferdig med å stryke seksjon A, og begynner på B, så begynner A å bli kald. Den vil da trekke seg sammen og bli deformert. Hvis dere hadde sett Ryu Hayabusa i virkeligheten, hadde dere sett at den er litt "berg-og-dal-banete". Angående plater. Jeg kjøper firkantete plater som er 27x27, men de har kroker (med mangel på bedre ord) så du kan feste de sammen og lage så store som du vil. Det er omtrent 50,- for fire plater. De kan du få tak på hos Panduro, Brio og sikkert alle andre steder som selger Hama perler. Dette her er noe som nærmest alle og enhver kan gjøre. Jeg har ikke noe som helst kunstnerisk sans, så jeg bare klipper ut de bildene jeg vil ha fra spillene jeg liker, så perler jeg de. En som virkelig er flink, er Doctoroctoroc http://www.doctoroctoroc.com/bead-sprites/ så hvis det er noen dere burde beundre så er det vel han. Edit: Fikset linken. Endret 7. august 2009 av ShakyLuigi Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Du er skikkelig flink, skal prøve meg på en Mega Man tror jeg Lenke til kommentar
ShakyLuigi Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 He iz ze faztezt zing alive! Denne lagde jeg til en kompis som kom hjem fra et studieår i Australia. Jeg syns jeg begynner å få dreisen på strykingen nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Haha pokker jeg blir bare mer og mer imponert. Lyst til å redigere de forrige postene dine om til spoilertags så det går an å se de bildene også? Kan også være interessant for nye brukere å se dem. Lenke til kommentar
ShakyLuigi Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Lyst til å redigere de forrige postene dine om til spoilertags så det går an å se de bildene også? Kan også være interessant for nye brukere å se dem. Er de ikke det? Eller misforstår jeg nå? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 HOLY SHIT! Du er god! Kan du fikse spoilerne på de gammle postene dine, jeg vil se de bildene også Lenke til kommentar
ShakyLuigi Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Der, nå skal de gamle spoilerne fungere igjen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det er virkelig helt ekstremt imponerende! Skyggeleggingen er perfekt, 3D effekten er rå og de mer avanserte greiene som jeg ikke vet noe om er sikkert også gode Lenke til kommentar
ShakyLuigi Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hvis det er noen interesse for det, så har jeg lagt ut dragen på QXL. Hadde ikke noe sted å gjøre av den. Kan jo like godt prøve å tjene noen grunker på det. http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=586350200&ComeFromMyPages=1 Edit: La til link som ble glemt. Endret 2. november 2009 av ShakyLuigi Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Uhm... legge ut en link kanskje? Lenke til kommentar
Gnurp Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Heisann! sykt bra prosjekter du har på gang der har drevet med sprite perling ei stund nå, men løper alltid inn i et problem når jeg skal lage 16 bit spriter. Jeg har ikke riktige farger. Hvor kjøper du perlene? og kjøper du sånne blandepakker og plukker ut perler, eller holder du deg til 1000-pakkene? Har merket når jeg kjøpte en blandepakke at jeg har funnet perler som ikke finnes i 1000-pakning. Litt irriterende for jeg har virkelig ikke tålmodighet til å sortere også lurer jeg på hva du bruker til å henge de opp på veggen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg kjøper store blandepakker og 1000-pakker av de fargene det går mest av, pluss at enkelte hobbybutikker har sykt mye bedre utvalg av farger enn den gjennomsnittlige lekebutikken, bare et tips. Jeg henger dem på veggen med dobbelsidig tape, den tykke typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå