Crazy Joe Davola Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Var blitt skremmende vanskelig synes jeg. Skrudde det ned på easy for å se om det hjalp, men får enda bank Det er mange muligheter ! Er det grupper, så stikk av og lokk dem ut en etter en ! Hønemannen ja, jeg tok livet av alle hønene hans B) . Det handler om å overleve ! En annen ting , syka du ut skelettet ? haha ! Han i tårnet. Hehe, gjorde nok det ja, så han kollapset der oppe Men loadet etterpå i tilfelle jeg vil trade med han senere. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Et lite tips for bedre performance i Divinity2 hvis dere har fler-kjerne kort eller kjører SLI/CF. Slå av denne modusen når dere spiller - da vil dere få mye bedre frames.Spillet støtter foreløpig ikke flerkjerne kjøring. "The game does not support SLI or Crossfire setups, so it is adviced to turn these off when playing Divinity II - Ego Draconis. The game will run faster if it disabled." Når jeg slo av sli på mitt 295 gtx , så fløt spillet enormt mye bedre. Endret 15. januar 2010 av Bulletus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Går litt bedre nå. Har kommet til øyen Sentinel og skal finne folk til tårnet mitt. Utrolig sterke fiender her, men tar jeg dem 1 og 1 og med potions går det greit. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Har ikke orket å konvertere bilder fra den siste spillingen , men her er noen litt eldre bilder jeg har tatt, som kanskje kan forklare littegranne av Divinity 2 ;)Som disse lekre HD-bildene viser ,så er grafikken meget crispy og hvis man legger til old school rpg,genial musikk og kule quester så burde det vekke appetitten til noen og enhver ! (fankern ! jeg skulle jobba i PR-bransjen ) Endret 15. januar 2010 av Bulletus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ser vi har prioritert det samme, strength, dexterity og vitality. Hvilken level er du i nå da Bulletus? Er selv i level 14 tror jeg, men har en del statpoints igjen å bruke(ca 20). Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Ser vi har prioritert det samme, strength, dexterity og vitality. Hvilken level er du i nå da Bulletus? Er selv i level 14 tror jeg, men har en del statpoints igjen å bruke(ca 20). Er på samma lvl som deg. PS ikke glem ønskebrønnene rundt om i spillet , jeg hev i stad 1000G ned i en brønn og fikk 5000 XP tilbake. 20 statpoints tilgode ? imponerende ! Ikke lek scrooge nå da Edit ; En enda mer effektiv måte å ta liv av høner på ; tråkke på dem ! Endret 15. januar 2010 av Bulletus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Kastet også 1000G nedi en brønn nå og fikk 5000 xp. Kunne få en god item også, men fant ikke ut hva jeg fikk så tok xp. Er level 16 og har 27 statpoints igjen Kom tilbake til de warrior goblinsene level 4 som jeg slet veldig med i starten nå isted, de slo meg men jeg mistet ikke noe som helst HP. Derimot tok jeg dem på et slag. Fantastisk deilig! Men er det noen som vet om det er mulig å dukke under vann i dette spillet? Må finne false red ore, og de skal være på skipsvrak. Ser mange under vann, men kommer meg ikke ned til dem. Edit: Fant ut av det Endret 16. januar 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Er sktremt viktig å bevege seg i nærkamp , hoppe opp og ta nedoverslag, rulle til siden og gi overasskende slag, mange triks - det sparer endel healing portions. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg synes spillet ser kjempeflott ut. Tror jeg skal prøve det en gang. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Den perfekte gave til svigermor Endret 16. januar 2010 av Bulletus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ganske mye HP du har. Jeg tror jeg bare har rundt 220. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Ganske mye HP du har. Jeg tror jeg bare har rundt 220. Jeg bruker utstyr med hitpoints først å fremst.Det betaler seg best for meg i det lange løp. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Bandit camp var en sann prøvelse ! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Starta en ny karakter med fokus på pil og bue. Liker han godt så langt. Gjør mye skade og mange mobs er døde før de kommer frem til meg. Er dog bare lvl 5 så langt. Min andre karakter er lvl 19, men er ikke happy med den. Spillet derimot, var helt klart verdt 148,- kroner på steam. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Er det noe form for character creation i spillet?. Som at man kan velge hvordan man skal se ut og kjønn osv?. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Du kan velge kjønn og endre litt på utseende før du begynner. Men det er ikke så veldig mye å velge i. 4-5 hårfrisyrer og 4-5 skjeggfrisyrer. Men litt ut i spillet har du kanskje på en hjelm eller noe som gjør at du ikke ser hvordan han ser ut uansett. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noen som vet hvordan du kommer inn i den byen på fjellsiden i Orobas Fjords? Den er beskyttet av en usynlig vegg. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvis du mener den over havna, er vel svaret at det ikke er meningen at du skal komme deg dit... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Var kanskje litt overdriving å kalle det by. Kom meg inn der idag og det var bare noen få bygninger og noen få npcer der. Var på øyen rett frem fra der du begynner når du bruker portalen ut ifra battletower. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Noen som har noen tips til sistebossen? Skriver det i spoiler. Jeg har tatt ut alle soldatene og har bare divine og zandalor igjen, men han idioten zandalor healer seg selv og divine hver gang jeg tar over halvparten av livene deres. Hadde tatt dem enkelt hvis han bare kunne sluttet med det. Edit: Selvfølgelig klarte jeg det litt etter jeg postet her, så da er alt greit. Må si dette har vært det vanskeligste RPG-spillet jeg har spillt noengang. Men det var underholdenede og artig, og det gjorde at jeg alltid kom tilbake selv om jeg slo av i frustrasjon noen timer før. Endret 29. januar 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå