Gå til innhold

Divine Divinity 1+2 , kommentarer og råd !


Anbefalte innlegg

Var blitt skremmende vanskelig synes jeg. Skrudde det ned på easy for å se om det hjalp, men får enda bank :(

 

Det er mange muligheter ! Er det grupper, så stikk av og lokk dem ut en etter en !

Hønemannen ja, jeg tok livet av alle hønene hans B) . Det handler om å overleve !

 

En annen ting , syka du ut skelettet ? haha ! Han i tårnet.

 

Hehe, gjorde nok det ja, så han kollapset der oppe :lol: Men loadet etterpå i tilfelle jeg vil trade med han senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite tips for bedre performance i Divinity2 hvis dere har fler-kjerne kort eller kjører SLI/CF. Slå av denne modusen når dere spiller - da vil dere få mye bedre frames.Spillet støtter foreløpig ikke flerkjerne kjøring.

 

"The game does not support SLI or Crossfire setups, so it is adviced to turn these off when playing Divinity II - Ego Draconis. The game will run faster if it disabled."

 

Når jeg slo av sli på mitt 295 gtx , så fløt spillet enormt mye bedre.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Har ikke orket å konvertere bilder fra den siste spillingen , men her er noen litt eldre bilder jeg har tatt, som kanskje kan forklare littegranne av Divinity 2 ;)Som disse lekre HD-bildene viser ,så er grafikken meget crispy og hvis man legger til old school rpg,genial musikk og kule quester så burde det vekke appetitten til noen og enhver ! (fankern ! jeg skulle jobba i PR-bransjen :blush: )

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Ser vi har prioritert det samme, strength, dexterity og vitality. Hvilken level er du i nå da Bulletus? Er selv i level 14 tror jeg, men har en del statpoints igjen å bruke(ca 20).

 

Er på samma lvl som deg. PS ikke glem ønskebrønnene rundt om i spillet , jeg hev i stad 1000G ned i en brønn og fikk 5000 XP tilbake.

 

20 statpoints tilgode ? imponerende ! Ikke lek scrooge nå da ;)

 

Edit ; En enda mer effektiv måte å ta liv av høner på ; tråkke på dem !

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Kastet også 1000G nedi en brønn nå og fikk 5000 xp. Kunne få en god item også, men fant ikke ut hva jeg fikk så tok xp. Er level 16 og har 27 statpoints igjen :p Kom tilbake til de warrior goblinsene level 4 som jeg slet veldig med i starten nå isted, de slo meg men jeg mistet ikke noe som helst HP. Derimot tok jeg dem på et slag. Fantastisk deilig! Men er det noen som vet om det er mulig å dukke under vann i dette spillet? Må finne false red ore, og de skal være på skipsvrak. Ser mange under vann, men kommer meg ikke ned til dem.

 

Edit: Fant ut av det :)

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har noen tips til sistebossen? Skriver det i spoiler.

 

 

Jeg har tatt ut alle soldatene og har bare divine og zandalor igjen, men han idioten zandalor healer seg selv og divine hver gang jeg tar over halvparten av livene deres. Hadde tatt dem enkelt hvis han bare kunne sluttet med det.

 

 

 

Edit: Selvfølgelig klarte jeg det litt etter jeg postet her, så da er alt greit.

 

Må si dette har vært det vanskeligste RPG-spillet jeg har spillt noengang. Men det var underholdenede og artig, og det gjorde at jeg alltid kom tilbake selv om jeg slo av i frustrasjon noen timer før.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...