qwert Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) £17.99 + £2.50 i porto hos HMV.co.uk. Edit: Lost Odyssey, altså. Kanskje litt off topic i forhold til trådtittel, men den var nå engang warpet fra før og har ikke sett dette på lager til under 200,- før. Anbefales for de som vil teste en JRPG. Endret 31. juli 2009 av qwert Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 £17.99 + £2.50 i porto hos HMV.co.uk. Edit: Lost Odyssey, altså. Kanskje litt off topic i forhold til trådtittel, men den var nå engang warpet fra før og har ikke sett dette på lager til under 200,- før. Anbefales for de som vil teste en JRPG. Ærligtalt, dette er et godt eksempel av å lese litt i tråden før du poster... :rolleyes: Den har blitt nevnt, og snakket om MYE her i tråden..... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Eh, ja. Nettop derfor jeg spesifiserte hva hvilket spill det var snakk om. Siden det var snakket om før. Likevel halvdårlig forumkutyme å dra opp en halvgammel tråd for å fortsette off-topic. Skulle egentlig lagt den i billig-stickyen siden jeg kom på at jeg nettopp så det billig etter å ha lest tråden her, men sånn blir det når det går litt fort i svingene. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Skulle egentlig kalt den tråden "Xbox Rpg tråd" eller no..hehe, runna Eternal Sonata nu kjempe spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå