V. Haugen Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Den nye iPhone 3G S ser ut til å koste langt mer enn forgjengeren, sannsynligvis også hos Telenor og NetCom. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Kriskh Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hehe, snakk om å kaste penger i dass Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Er det noen grunn til at den skal være så dyr? Jeg nekter å tro at de få, nye teknologiene som er i 3GS iforhold til 3G gjør opp for en så stor prisforskjell. Har allerede solgt min iPhone 3G mens jeg venter på 3GS, men hvis det blir slike priser finner jeg meg en annen model. Lenke til kommentar
Gjest Hater Apple Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kjøp heller Android telefon fra HTC og blir fornøyd og ikke drept som man gjør her Lenke til kommentar
Gjest Treigen Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ganske sikker på at Telio ikke selger Iphone i Sverige. Riktig skal nok være Telia Lenke til kommentar
Gjest alt for dyrt Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg har gått å ventet på ny iphone siden mai, men hvis dette blir prisen i norge vil jeg helt klart droppe å kjøpe telefonen. Ingen telefon er verdt oppimot 9000, får jo nesten 2 stk pc for den prisen... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ja jeg gidder ikke kjøpe den heller hvis den blir så sinnsykt dyr. Lenke til kommentar
Gjest Pietro Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Har hatt iPhone 3G S 32GB en drøy uke,Wow den er dobbelt så rask som iPhone 3G overalt i menyen,og videoen er så lett og leken,og som sakt på bl.a internettbehandling er den smoooth lynrask i forhold til toppmodellene til Htc og Samsung etc..de er så tungvinte treige i forhold,og forøvrig bare copicats av ikonen Apple iPhone! Bare å se på utseendet på feks sorte iPhonen som ser ut som den lekreste 2000 år gamle asiatiske Buddha´lakkeske! Og den hvite iPhonen er jo bare helt engleperlesmykkesensuell! Og de andre copicatene.. : ser ut som litt harry 70 tallsdesign. Den eneste tlf som er i nærheten av iPhone er Palm Pre,hvorpå dette også kvalitetskoker ned til mikrobrikker og nanoteknologi hvor igjen Apple iPhone ligger foran,ingen over ingen ved siden!.. ***Apple iPhone Forever*** Lenke til kommentar
Gjest Ola Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hallo, dette er snakk om totalsummen for TO ÅR, ikke ett slik man pleier å oppgi dette. Synes dette høres ganske rimelig ut jeg. Network N selger den for 7500 uten abo forresten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hehe, snakk om å kaste penger i dass Snakk om å kaste bort tid på å lese uinteressante innlegg... hehe. En Nokia N97, N86 eller en Sony Ericsson W995 koster rundt 5000kr med abonnement i 12 mnd. Flere Samsungmodeller koster 6-7000kr med abonnement. Så jeg vil ikke si at prisen er så ravende gal som noen kanskje mener. Jeg må jo også si at jeg ikke tror den vil ende på samme prisnivået her i Norge. Og om den gjør det tar jeg en dagstur til England og kjøper en ulåst en for 500£. Og som Ola sier over meg her er dette selvfølgelig prisen for to år og ikke ett. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Med to års bindingstid er operatøren garantert intekter i to år. I Norge er maks et år lovlig, ergo, prisen blir i teorien høyere. Jeg gjetter på at den legger seg på samme nivå som iPhone 3G ifjor, kanskje noen hundrelapper over. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Om de setter høyere priser er sjangsen større for at flere vil hoppe av abonnementet eter endt bindetid, og det er absolutt ikke noe en operatør ønsker. Bindetiden er jo bare en måte å få selve telefonen billigere på, men etter at kunden har motatt telefonen må fremdeles abonnementet holde på den og da nytter det ikke med høye priser. Men så bor vi jo i Norge da... Lenke til kommentar
Gjest Peter Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 De svenske iPhone 3G S-brukerne må imidlertid betale for samtaler, SMS og MMS i tillegg til månedsprisen. Må vi ikke det i norge og da..? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Nei, mange av abonnementene har jo inkludert en del meldinger, minutter og datatrafikk i prisen. Du må bare betale det som overstiger det inkluderte. Lenke til kommentar
Gjest Ola Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Inkludert i prisen som Telia tar er det ubegrenset data, i tillegg er prisene på samtaler 0,29 og sms 0,29. Sammenligner man med Netcom iconnect til 349kr pr mnd har de langt høyere priser på både samtaler og sms. I tillegg har telefonene (3G) kostet mer enn det Telia tar. Jeg synes som sagt prisene fra Sverige virker temmelig moderate. Lenke til kommentar
Gjest iFon Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Synes de prisene var greie, og betaler med glede det... 8000 norske /2 = 4000 per år... Er utrolig billig egentlig... ( Min mening) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg