AmaZe Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hjelper overklokking av agp noe på ytelsen, selv kjører jeg på 80mhz, har ikke testet høyere. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 La den stå på 66, klokk heller skjermkortet. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hjelper overklokking av agp noe på ytelsen, selv kjører jeg på 80mhz, har ikke testet høyere. Det høres litt urelalistisk ut, men hvis det er tilfelle bør du snarest mulig klokke ned til 66mhz. Som sagt, man skal klokkes skjermkortet, ikke agp-port. Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 høyere agp hastighet gir høyere ytelse i de fleste tilfeller(i noen tilfeller ikke i det hele tatt) men jeg ville IKKE anbefalt det,du kan risikere å ødelegge mer enn du tjener..prøv heller å klokk skjermkortet på vanlig måte du :wink: men høyere antall mhz gir jo som kjent en litt bedre ytelse enn standard.. men klokk ned til 66mhz om dette går,da er du hvertfall safe på akkurat det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå