Gormers Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Som mr 170 sier, virker det som play.com fortsatt vil være tingen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Men det er ikke slik at vi må kjøpe spillene, men hvis nye/fortsatt godt selgende titler blir lagt ut til 299,- gir de oss et veldig mye mer attraktivt alternativ enn retail. Oblivion kan jeg skjønne går for 299,-, selv om 199,- hadde gjort det mye emr overkommelig. CoD2 derimot, burde vært for 99,-, toppen 149.50,-. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 PlayStation 3 har kanskje bedre HW, men fy f*en som Xbox ruler online! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Forventer MS virkelig at folk vil betale 299kr for nesten 4 år gamle spill? Det er jo helt latterlig. Jeg er en stor fan av digital distribusjon, men jeg kommer ikke til å benytte meg så mye av GoD dersom spillene koster 2-3 ganger mer enn de gjør på DVD. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 I england koster de spillene 19 pund. Så der koster de 100 kroner mindre. Helt latterlig. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 En skandale. Forventer de virkelig at vi skal betale 299 kroner for gamle spill, mens USA får de for 29,99$ eller 19,99$? Alt annet på marketplace er priset likt, men her skal de tydeligvis kjøre egne priser. Jeg er ingen fan av MSP, men det er kanskje bedre enn priser i kroner og øre. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tror dere bør vente litt lengre før dere gjør opp en konklusjon. Som Lakus sier, så er 299 en kanonpris hvis det blir lagt ut forholdsvis nye spill til den prisen. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Var rimelig close på å laste ned Mass Effect til 299,-i dag...er bra fristende når spillene bare er noen tastetrykk unna Endret 7. august 2009 av Mala Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg tror ikke det er mulig å laste dem ned før den 11, det er hvertfall det jeg har lest. Det virker som det er store prisforskjeller fra land til land, spesielt i Australia, der man må betale 99 AUSD, for et spill. Jeg har et lite håp om at det kun er midlertidlige priser, som endrer seg når systemet blir operativt. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Vent til denne updaten faktisk er ute, kanskje prisene senkes. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Står her at det vil koste 1600msp, så da vil jeg tro det bare er å vente til det gjøres om til msp her også. Husk at dere fortsatt er på preview. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 prisene vil ligge mellom 1600 og 2400 points Games on Demand titles will cost roughly the same as you would expect to pay for these titles in a retail store, from $19.99 to $29.99 (USD),” Microsoft said. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 1000 poeng koster 82,- på Live, så da blir det 82*2,5=205,-, så da blir det rimeligere enn kroner ihvertfall. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 1600MP syns jeg er en bra pris! Er jo mange XBLA-spill som koster 1200MP liksom. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tommel regelen i Norge er at vi skal gange dollar med 10 med spill og elektronikk Så 300 for dyreste blir nok rett Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Litt morsomt hva games on demand ble oversatt til i den norske mailen jeg fikk fra ms. Forespørselsbaserte spill ^_^ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg tror ikke det er mulig å laste dem ned før den 11, det er hvertfall det jeg har lest. Det virker som det er store prisforskjeller fra land til land, spesielt i Australia, der man må betale 99 AUSD, for et spill. Jeg har et lite håp om at det kun er midlertidlige priser, som endrer seg når systemet blir operativt. kan bekrefte at det er mulig å laste ned nå Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Litt morsomt hva games on demand ble oversatt til i den norske mailen jeg fikk fra ms. Forespørselsbaserte spill ^_^ Hehe, reagerte på den selv og. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Fikk plutselig en ny oppdatering nå. Sikkert noe som har blitt fikset/lagt til. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Litt morsomt hva games on demand ble oversatt til i den norske mailen jeg fikk fra ms. Forespørselsbaserte spill ^_^ Hehe, reagerte på den selv og. Jeg reagerte mest på Xbox-fest. Inviter vennene dine til en Xbox LIVE-fest lettere enn noen gang, og koble til igjen automatisk hvis du skulle bli koblet fra festen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå