Laland Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 320 poeng for en leke til avataren din som du ikke har noe kontroll over selv? Det var en generøs drugiS! Vet vi om de i previewen får tilgang til Twitter/Facebook før 11? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 OMFG! RADIOSTYRT WARTHOG!!!! Hvor var det en fjernstyrt Warthog sa du? Jeg vil også ha en. Du kan kjøpe en til Xbox-avatar-kisen din. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg trodde vi snakket om en ordentlig Warthog jeg kunne styre selv. Avataren min har fått en fin cardigan, så han får ikke noe mer. Den dagen jeg blir rik skal jeg lage meg en full size Warthog uansett, eventuelt en Vulture. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kjøper Mass Effect, så jeg kan skryte av at jeg har 3 versjoner av det samme spillet. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 320 poeng for en leke til avataren din som du ikke har noe kontroll over selv? Det var en generøs drugiS! Vet vi om de i previewen får tilgang til Twitter/Facebook før 11? Twitter og Facebook kommer ikke før til neste oppdatering. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Så det kommer enda en oppdatering senere i høst? Nå ble jeg litt skuffet.. menmen, får vel kose oss med Zune Marketplace og Games on Demand i mellomtiden da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 ..regner med at det også kommer 11. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Zune kommer (kanskje) rundt juletider......... Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Oblivion og Call of Duty 2 har kommet ut på Games on Demand. Begge koster 299 kroner, man kan kun trekke pengene fra VISA/Mastercard etter det jeg kan se. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 299,- for et fire år gammelt spill digitalt?! Skjer ikke! Da finner jeg det heller til under halve prisen i fysisk form. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Kommet flere spill nå. Ser ut som alle koster 299 kr. Det var litt dyrt egentlig. Play.com ftw! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 får håpe at det etterhvert kommer mer eller mindre nye spill til den samme prisen. Da kan det fort bli litt mer interesant. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nye spill til 299? Da skal norske spillbutikker få slite hardt. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er det noko som helst som tilseier at det vil komme nye spel til den prisen ? Trudde ikkje det nei. Won't happen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 får håpe at det etterhvert kommer mer eller mindre nye spill til den samme prisen. Da kan det fort bli litt mer interesant. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Skal ikke ødelegge håpet ditt, jeg. Når Oblivion og CoD 2 er satt til samme pris, kan jo egentlig alt skje. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hvis nye spill/spill som fortsatt selger bra havner på Marketplace så gir MS en veldig sterk finger til retail-kjeder, så det tviler jeg på kommer til å skje. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Men ved å legge ut spill som ikke selger bra eller som rett og slett er fra steinalderen til 299,- rekker de fingeren til brukerne, og det har de jo gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå