Bloodlines Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 giantbomb.com har en quick look på NXE updaten http://www.giantbomb.com/quick-look-nxe-update/17-1129/ Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 De fleste spill tar nå visstnok mindre plass på harddisken installert. Klart beste greia med denne oppdateringen. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 De fleste spill tar nå visstnok mindre plass på harddisken installert. Klart beste greia med denne oppdateringen. Hvor mye mindre da? Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) De fleste spill tar nå visstnok mindre plass på harddisken installert. Klart beste greia med denne oppdateringen. Hvor mye mindre da? Varierer en del. Bioshock 1.4 gig mindre plass. Mass effect "kun" et par hundre megabytes. Rock band 2 over 2 gigabyte. Virker som små spill kuttes mye mer, sikkert fordi de har lagt inn et system som gjør at padding filer ikke installeres eller noe. Endret 2. august 2009 av MagnarP Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Så dette lover jo bra for nedlasting av hele spill. De fleste spillene vil nok ta rundt 4gb bare. Får jo nesten bare mindre og mindre bruk for bluray hvis slike som dette fortsetter. Tror også at fremtiden blir at man prøver å lage spillene mindre, siden snart vil alt være nedlasting. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) De fleste spill tar nå visstnok mindre plass på harddisken installert. Klart beste greia med denne oppdateringen. Hvordan har det seg? Komprimerer den spillene ytterligere? Da må den jo bruke ekstra CPU-kraft på å åpne dem opp igjen. Kan ikke være snakk om mange megabytene, ihvertfall. Edit: Har du noen kilder på dette, eller er det noe du har sjekket selv? Brorparten av spillene til Xboxen er nok på godt over 5-6GB. Endret 2. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Leser det på diverse forum. BlazBlue 3 GB var 4.3. Rumble Roses XX var 4.5 GB nå 3.6. Son jeg sa, jeg regner med at padding filer ikke blir installert. Ingen vet grunnen enda, men det er jo det mest logiske. Endret 2. august 2009 av MagnarP Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Earth Defense Force 2017 fra 3.4gb til 1.6gb Det er over dobbelt så mye mindre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det høres jo lovende ut. Hvis du kunne funnet frem en link eller noe hadde det vært gode nyheter! (kan ikke sjekke selv før tirsdag) Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 De snakker om det på neofag bl.a. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php...164&page=32 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 giantbomb.com har en quick look på NXE updaten http://www.giantbomb.com/quick-look-nxe-update/17-1129/ Quick og quick du Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Her ! Ang. mindre installasjonsstørrelser. http://kotaku.com/5328027/xbox-live-previe...e-install-sizes Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Da holder min Elite enda med plass på harddisken Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) First batch of Xbox 'Games on Demand' titles revealed Skjul Assassin's CreedNeed for Speed: Most Wanted Burnout Paradise Perfect Dark Zero Call of Duty 2 Prey Elder Scrolls IV: Oblivion Rockstar Games Presents Table Tennis Fight Night Round 3 SEGA Rally Kameo: Elements of Power Test Drive: Unlimited LEGO Star Wars: The Complete Saga Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Mass Effect Tomb Raider: Legend Meet The Robinsons Viva Piñata MX vs. ATV Untamed Viva Piñata 2: Trouble in Paradise Need for Speed Carbon Kilde Endret 5. august 2009 av Mr 170 Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg er spent på prisene, mange av spillene blir nesten kastet ut av butikkene. Jeg kunne godt ha tenkt meg til å kjøpe Oblivion, men jeg får se hva prisen blir på. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 20 USD ~ 1600 MSP ser det ut som i videoen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg kommer til å kjøpe Call of Duty 2 med èn gang, og kanskje Perfect Dark Zero, hvis jeg ikke finner det til en billig penge i fysisk form. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 OMFG! RADIOSTYRT WARTHOG!!!! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg gjør som Laland og kjøper Call of Duty 2, så får vi se om det baller på seg noe mer. 1600MSP er en kjempepris, 130 kroner . Som vanlig for de på andre side av dammen flere spill enn oss, blant annet Bioshock, samt to andre titler. Herlig! Endret 5. august 2009 av nypis Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 OMFG! RADIOSTYRT WARTHOG!!!! Hvor var det en fjernstyrt Warthog sa du? Jeg vil også ha en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå