Gå til innhold

Xbox Live update details announced

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker at de fikser også så man kan skifte farger på de fleste klærene. Ikke alle er keen på å la avataren sin ha den samme drakta som alle andre, så litt gøy med kanskje klær andre i farger enn andre? Ser for meg en forstyrra unge(som ikke er medlem her) på vennelista kommer til å kle ut avataren sin i fullt rosa...

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Skulle gjerne likt å ha muligheten å deaktivere avataren. Greit med et gamerbilde, men denne avatar greiene får meg til å føle at konsollen er for drittunger....som Wii. :angry:

Jeg gir blaffen i klærne, utseende, bevegelser osv, dette er et spillekonsoll, ikke et interaktiv Sims portal....

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Jeg kom ihvertfall med, i år som ifjor. Er ikke mange betaene til Xbox/Windows jeg ikke har vært med på de siste 4-5 årene. :)

Congratulations! You’ve been accepted to the 2009 Xbox LIVE Update Preview.

Welcome, and we are glad that you are on board!

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Den tingen som ene og alene irriterer meg mest, må være LB og RB i vennelisten. Nå går de bare to til siden per trykk. Før var det vel 6, 7 eller 8. Nå tar det en evighet å bla igjennom vennelisten! Men, en eject-knapp for dvd-drevet er en velkommen liten funksjon :love:

Lenke til kommentar
Men, en eject-knapp for dvd-drevet er en velkommen liten funksjon :love:

+1, la merke til det nå som du sa det. Har irritert meg lenge, den trykk knappen er ikke alltid så lett å trykke inn når man skal bøye seg inn under kontorbordet. (nå må de bare finne opp en løsning for å sette i plata,,,,, via levitation kanskje??)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...