Gå til innhold

Xbox Live update details announced

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn, da var jeg påmeldt for neste preview. Var moro å ha NXE før alle andre, men blir nok ikke så veldig store forskjellen denne gangen.

Haha ja det var stas :p Håper bare eg er litt mindre uheldig denne gangen...boksen min fikk RROD rundt samme dagene NXE var tilgjengelig, men fikk ny kode av snille MS opp mot nye boksen da.

Lenke til kommentar

user rating er som regel litt dumt synes nå jeg. Hvertfall hvis hvem som helst kan legge til det, som i folk som ikke har spilt spillet. Også i tilegg til de som gir et spill dårlig rating for bare faenskap, men de kan man uansett ikke gjøre noe med.

Dessuten skal en del til for å jekke ned selskaper som EA, hvertfall når det kommer til spillene de lager selv. Da mener jeg ikke spill som Harmonix, Dice og sånt lager.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

blir vel som på app store hvor du må ha kjøpt spillet/appen for å få anmelde det.. :) fungerer jo greit der! så er ikke dumt å kopiere det!

Dessuten skal en del til for å jekke ned selskaper som EA, hvertfall når det kommer til spillene de lager selv. Da mener jeg ikke spill som Harmonix, Dice og sånt lager.

skjønner ikke hva du mener? EA har jo tonnevis av kvalitetsspill nå! Lost space, skate osv... mitt hat til EA har blitt borte de 2 siste årene iallefall!

Lenke til kommentar

User rating av spill er det værste jeg har hørt. Bare tull. Da blir det bare evig whining: Hvorfor har det spillet så dårlig? Å! Det spillet der suger jo! Fy faen jeg hater Halo 3 så jeg gir det 1! ehhehe..

Må huske på at Live er fullt av små drittunger, så rating vil aldri bli seriøst uansett, bare å glemme.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

skjønner ikke hva du mener? EA har jo tonnevis av kvalitetsspill nå! Lost space, skate osv... mitt hat til EA har blitt borte de 2 siste årene iallefall!

EA har ikke lagd Skate. Det er det Black Box som har lagd. EA har laget få av de store siste kvalitetstitlene derifra.

Lenke til kommentar

EA har ikke lagd Skate. Det er det Black Box som har lagd. EA har laget få av de store siste kvalitetstitlene derifra.

Black Box er da EA sitt utvikler studio. Blir som å si Rockstar ikke lager GTA siden Rockstar North lager det.

Lost Space er jeg usikker på hva er, men om det er Dead Space så stemmer det at også kommer fra EA.

Lenke til kommentar

Gears of War COG and Locust Armor coming to Xbox Live Avatars

During the Gearsiverse panel at Comic-Con, Epic's Cliff Bleszinski and Ron Fergusson revealed that there will be Gears of War-themed armor of both the COG and Locust variety coming to XBL Avatars soon. One rule that Microsoft imposes on Avatar clothing and models is that they "can't look inhuman," according to Bleszinski. So they pieced together a workaround set of Locust armor that you can check out beyond the break.

xblacogarmor1sm.jpg

Look for these new Avatar upgrades to be available when the next Xbox Live dashboard update becomes available soon. Meanwhile, we're going to scurry out to our preview builds to see if they're already available. Be sure and peep the Locust image, just around the corner.

xblacogarmor2sm.jpg

Lenke til kommentar
Sånn, da var jeg påmeldt for neste preview. Var moro å ha NXE før alle andre, men blir nok ikke så veldig store forskjellen denne gangen.

Hvordan gjør du det ? :blink:

Du må vel være med på noe "stort" for å gjøre det?

Som Gamer.no teamet f/eks ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...