kaffebryggare Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Satan, jeg har glemt hva e-post adressen til denne GTen er. <_< Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg er ikke hjemme . Jaja, får vel kanskje en sjanse til som sist. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Sånn, da var jeg påmeldt for neste preview. Var moro å ha NXE før alle andre, men blir nok ikke så veldig store forskjellen denne gangen. Haha ja det var stas Håper bare eg er litt mindre uheldig denne gangen...boksen min fikk RROD rundt samme dagene NXE var tilgjengelig, men fikk ny kode av snille MS opp mot nye boksen da. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Kommer 11 august http://www.engadget.com/2009/07/21/xbox-li...ng-august-11th/ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 user ratings for games høres meget interessant ut. Kanskje de som lager spella kan se på dette og prøve å la være å spy ut søppel til stadighet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Tvilsomt. En million fluer tar ikke feil. (En million kunder som kjøper drittspill er masse penger) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) user rating er som regel litt dumt synes nå jeg. Hvertfall hvis hvem som helst kan legge til det, som i folk som ikke har spilt spillet. Også i tilegg til de som gir et spill dårlig rating for bare faenskap, men de kan man uansett ikke gjøre noe med. Dessuten skal en del til for å jekke ned selskaper som EA, hvertfall når det kommer til spillene de lager selv. Da mener jeg ikke spill som Harmonix, Dice og sånt lager. Endret 21. juli 2009 av Maury Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Burde kanskje vært et krav at man har spilt spillet. Og kanskje bedre med 1-10 i stedet for 1-5? Har det kommet en oversikt over hvilke spill som er tilgjengelige på Games on demand ved launch? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 blir vel som på app store hvor du må ha kjøpt spillet/appen for å få anmelde det.. fungerer jo greit der! så er ikke dumt å kopiere det! Dessuten skal en del til for å jekke ned selskaper som EA, hvertfall når det kommer til spillene de lager selv. Da mener jeg ikke spill som Harmonix, Dice og sånt lager. skjønner ikke hva du mener? EA har jo tonnevis av kvalitetsspill nå! Lost space, skate osv... mitt hat til EA har blitt borte de 2 siste årene iallefall! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 User rating av spill er det værste jeg har hørt. Bare tull. Da blir det bare evig whining: Hvorfor har det spillet så dårlig? Å! Det spillet der suger jo! Fy faen jeg hater Halo 3 så jeg gir det 1! ehhehe.. Må huske på at Live er fullt av små drittunger, så rating vil aldri bli seriøst uansett, bare å glemme. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Dessuten skal en del til for å jekke ned selskaper som EA, hvertfall når det kommer til spillene de lager selv. Da mener jeg ikke spill som Harmonix, Dice og sånt lager. skjønner ikke hva du mener? EA har jo tonnevis av kvalitetsspill nå! Lost space, skate osv... mitt hat til EA har blitt borte de 2 siste årene iallefall! EA har ikke lagd Skate. Det er det Black Box som har lagd. EA har laget få av de store siste kvalitetstitlene derifra. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 skjønner ikke hva du mener? EA har jo tonnevis av kvalitetsspill nå! Lost space, skate osv... mitt hat til EA har blitt borte de 2 siste årene iallefall! EA har ikke lagd Skate. Det er det Black Box som har lagd. EA har laget få av de store siste kvalitetstitlene derifra. Black Box er da EA sitt utvikler studio. Blir som å si Rockstar ikke lager GTA siden Rockstar North lager det. Lost Space er jeg usikker på hva er, men om det er Dead Space så stemmer det at også kommer fra EA. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 umm, ja vi får håpe at man må ha spilt spillet før man kan rate det. Hvis ikke så blir det som dere sier, drittunger som ødelegger for andre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Gears of War COG and Locust Armor coming to Xbox Live Avatars During the Gearsiverse panel at Comic-Con, Epic's Cliff Bleszinski and Ron Fergusson revealed that there will be Gears of War-themed armor of both the COG and Locust variety coming to XBL Avatars soon. One rule that Microsoft imposes on Avatar clothing and models is that they "can't look inhuman," according to Bleszinski. So they pieced together a workaround set of Locust armor that you can check out beyond the break. Look for these new Avatar upgrades to be available when the next Xbox Live dashboard update becomes available soon. Meanwhile, we're going to scurry out to our preview builds to see if they're already available. Be sure and peep the Locust image, just around the corner. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Sinnsyk kule outfits da!! Men jeg håre virkelig vi får flere outfits fra store spill som Call of Duty, Halo, Assassins Creed m.m. slik at vi slipper at ALLE går med det samme Lenke til kommentar
Matjo Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Sånn, da var jeg påmeldt for neste preview. Var moro å ha NXE før alle andre, men blir nok ikke så veldig store forskjellen denne gangen. Hvordan gjør du det ? Du må vel være med på noe "stort" for å gjøre det? Som Gamer.no teamet f/eks ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Nei. Alt du trenger er å melde deg på her. Det er nå mulig å melde seg på en preview av oppdateringen, som sist gang http://majornelson.com/archive/2009/07/20/...ew-program.aspx Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kan jeg melde meg på nå, selv om jeg atm ikke har gold abonement? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kan jeg melde meg på nå, selv om jeg atm ikke har gold abonement? ja. men gold blir prioritert. (sånn i teorien, men tipper at de har andre ting å gjøre enn å sitte å lese alle søknader?) Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Ah, da venter jeg en dag eller to, til jeg får fornyet gold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå