Gå til innhold

Xbox Live update details announced

Anbefalte innlegg

Leste nå nettopp på VG247 at denne splitter nye Xbox 360 oppdateringen som gir spillerne Games on Demand osv er nå gått live. Men jeg har enda ikke fått noen oppdatering, selv om jeg har vært en av betatesterne.

Nå når jeg skulle gå inn på Game Marketplace så fikk jeg en slik status:

This item is temporary unaviable. Come bak later!

Status code: 00072ee2.

Har kun 3 spill og det er Lego Indiana Jones, Kung Fu Panda og Halo 3 og det er Halo 3 jeg har prøvd med. Men jeg kan en gang ikke spille online nå lenger på Halo 3. Men jeg husker at jeg fikk en oppdatering på Lørdag da jeg satte inn min nye adapter, men jeg vet ikke om det er den.

Men jeg har Games on Demand og avatar marketplace osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hittil har jeg kjøpt Lightsaber, Halo Beret, Eye Patch, Halo Marine Suit, Clone Trooper Armor + Helmet, COG Armor + Helmet og Obi-Wan Kenobi Suit.

Wow, til den nette sum av 262 kroner og 4 øre?! (hehe, ja jeg regnet på det :p) For all del, jeg har ingenting med hvordan folk velger å bruke pengene sine, er bare litt overrasket. På den andre siden; lightsaber, COG armor og Halo Beret er the shit! (for ikke å snakke om rubber chicken with a pulley in the middle). Syntes bare at sånne ting heller burde være awards, men det kommer vel.

Forresten, er det noen som har fått awards fra Splosion Man? I så fall, hvordan?

Lenke til kommentar
Leste nå nettopp på VG247 at denne splitter nye Xbox 360 oppdateringen som gir spillerne Games on Demand osv er nå gått live. Men jeg har enda ikke fått noen oppdatering, selv om jeg har vært en av betatesterne.

Vi som var betatestere fikk denne oppdateringen tidligere. Totalt fikk vi 4 oppdateringer, og dette var den siste.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Tok ikke lang tid før du ombestemte deg der gitt. :p
400 MSpoeng for enkelte spilldrakter, andre 160. Tror jeg aldri kommer til aa kjope noen av dem.

Jeg saa at det ikke var lang vei til aa kjope 500 MSpoints. Selvkontroll er ikke-eksisterende. :p

Lenke til kommentar
Rart, her står det at man får en t-skjorte for "break your first glass" og det gjør man jo omtrent med en gang. Har ikke fått den hvertfall. Får se hva som skjer når jeg har fullført multiplayer, når nå enn det blir.

Sendte epost til TwistedPixel(de som har laget det), de holder på med en oppdatering til spillet for å ordne award systemet. Men de vet enno ikke når den kommer, men at vi kan vente den snart. Følg med på twistedpixelgames.com

/EDIT

To all who've been asking, thru no fault of our own, Splosion Man Avatar update has been delayed. Thanks for your patience!

- fra TwistedPixels twitter

/EDIT 2

HI Eirik,

Well, you know what they say, good things come to those who wait. We know you're excited for in-game awardables and so are we! Through no fault of our own, we're all going to have to wait a little bit longer but Splosion Man will still be the first game to support this exciting new feature. Stay tuned (and thank your Avatar for their patience!)

Best wishes

Jay Stuckwisch

Community Manager, TPG

Endret av thewerty
Lenke til kommentar
Hittil har jeg kjøpt Lightsaber, Halo Beret, Eye Patch, Halo Marine Suit, Clone Trooper Armor + Helmet, COG Armor + Helmet og Obi-Wan Kenobi Suit.

Wow, til den nette sum av 262 kroner og 4 øre?! (hehe, ja jeg regnet på det :p) For all del, jeg har ingenting med hvordan folk velger å bruke pengene sine, er bare litt overrasket. På den andre siden; lightsaber, COG armor og Halo Beret er the shit! (for ikke å snakke om rubber chicken with a pulley in the middle). Syntes bare at sånne ting heller burde være awards, men det kommer vel.

Forresten, er det noen som har fått awards fra Splosion Man? I så fall, hvordan?

Ble litt dyrt ja, men det går over. Synes slike ting er moro, og har ingen problemer med å bruke 262kr og 4 øre på det :)

Har forresten kjøpt Lionhead t-skjorte og Guybrush Threepwood-suit nå også. Hehe.

Awards til 'Splosion Man har blitt utsatt. Vet ikke når det kommer. Skulle egentlig komme i går. Vet ikke hvordan man får de heller, men det skal visst komme om noe som forteller hvordan du unlocker de. Akkurat som med achievements :)

Lenke til kommentar

Fortsatt irriterende at man ikke kan havne rett på "My Xbox" i menyen når man starter maskinen, er så irriterende å måtte bla seg oppover for å begynne å spille, da Spotlight ikke interesserer i det hele tatt. Skulle vært valgfritt hvilken meny man havner i etter oppstart.

En positiv ting er at party chat nå automatisk reconnecter til party når man detter ut. Eneste er at når man først detter ut så har man det som regel gående hele kvelden av en eller annen grunn, og man blir helt gal i hodet av å høre på den alt for høye "pling" lyden hver gang man reconnecter. Part chat skulle vært patchet på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
This is Thomas, gå på et live spill og gå på nette da kobler den seg automatisk til nye updaten..Jeg måtte slå på Battlefield 1943 for å få updaten ^^

Takk for svar, men det hjalp dessverre ikke. Spørsmål om oppdatering dukker opp som vanlig, jeg trykker ja og det ser ut som den skal starte. Problemet er at den grønne statuslinja ikke beveger seg en millimeter. Til slutt kommer det opp et vindu som sier at jeg skal sjekke nettverksforbindelsen etc. Har aldri hatt et sånt problem før, har en PS3 også og der blir alt oppdatert som vanlig.

EDIT: Fiksa det, modemet mitt trengte en oppdatering :)

Endret av This is Thomas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...