Gå til innhold

Xbox Live update details announced

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For noen søpplepriser, kan jo for eks få tak i Kameo for 100kr fysisk jo...

Microsoft kan det med å overprise ting....

"Microsoft HQ said the pricing decisions outside the US were the responsibility of that particular territory. So, for example, if Mass Effect is priced at 6000 Microsoft Points in Australia (as opposed to only 1600 MSP in the US), then that's Xbox Australia's decision."

Norge kan det med å overprise ting heter det vel.

Lenke til kommentar

Vel, jeg kommer hvertfall aldri til å kaste bort penger på disse avatar tingene. Hmm, dette hørtes kjent ut... Jo, var vel akkurat det jeg sa om å kjøpe themes, og det har vel blitt handlet ett og annet theme. Microsoft har en finurlig måte å få oss til å tro vi trenger å bruke penger på ting som faktisk er utrolig bortkastet. Er jo små summer, men til sammen så blir det jo litt. "Ja, den Halo bilen ser tøff ut, koster jo bare 400 poeng. Og så tar vi en Halo drakt. Og en hjelm." Til sammen blir det vel 1200 poeng. Eller for å sette det i perspektiv: prisen av Battlefield 1943! Kul avatar eller titalls timer med underholdning? Noe å tenke på ;)

Lenke til kommentar

Tok ikke lang tid før du ombestemte deg der gitt. :p

Er faktisk veldig mange på vennelista mi som har kjøpt Gears-draktene nå. Er en som har en kombo jeg lo meg ihjel av i stad. Nemlig Locust-armor med hjelm, med pam pams! :D:D

400 MSpoeng for enkelte spilldrakter, andre 160. Tror jeg aldri kommer til aa kjope noen av dem.
Endret av Maury
Lenke til kommentar

Hvis man går på MyXbox og så blar helt til høyre så er det kommet en ny greie som vriker veldig bra.

Solution eller noe heter den, og den kan hjelpe deg med forskjellige ting. Mest mulig veldig enkle ting, men det er klart, det vil være brukbart for noen.

EDIT: Det syntes jeg var possetivt :D

Endret av Ateuz
Lenke til kommentar
Men hva synes folka her sånn alt i alt?

Jeg er kjempe fornøyd! Dashboard lagger ikke lenger, og MP er myyye kjappere! :)

Avatar-MP er det som gleder meg mest. Hittil har jeg kjøpt Lightsaber, Halo Beret, Eye Patch, Halo Marine Suit, Clone Trooper Armor + Helmet, COG Armor + Helmet og Obi-Wan Kenobi Suit. For øyeblikket bruker jeg COG Armor og Lightsaber. Har gjort om avataren så han ligner på Tai fra GeoW 2 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...