the mobile king;o) Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 er det bare jeg som har misforstått, eller skulle det ikke komme priser i form av MS-points? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 For noen søpplepriser, kan jo for eks få tak i Kameo for 100kr fysisk jo...Microsoft kan det med å overprise ting.... "Microsoft HQ said the pricing decisions outside the US were the responsibility of that particular territory. So, for example, if Mass Effect is priced at 6000 Microsoft Points in Australia (as opposed to only 1600 MSP in the US), then that's Xbox Australia's decision." Norge kan det med å overprise ting heter det vel. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 *laster ned ny oppdatering as we speak* Gleder meg litt, selv om jeg ikke tror at jeg kommer til å bli blåst bort. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Mass effect til 299 syntes jeg var litt vell dyrt. Man får jo ikke noe fysisk kopi av spillet en gang. Trodde spill skulle være billigere på games on demand Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 er det bare jeg som har misforstått, eller skulle det ikke komme priser i form av MS-points? trykk Y for points, koster 4000 pr spill Da koster 1 spill 328 kr, så versegod og kjøp Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kjøpte meg Locust-armoren nå. Digget den med Halo 3: ODST-berreten. Jeg vurderer å kjøpe Locust-armor med Cyclops-hjelmen. Det hadde sett temmelig badass ut. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Øøøhhhhh.... 300 kroner for gamle spill på games on demand, det kan dere drite langt i. Oppfordrer alle i norge til å ikke kjøpe, så KANSKJE de skjønner at prisene er ALT AAAAALT for høye. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Helt fantastisk skuffende av MS dette her med GOD altså.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Igjen, det er ikke MS-moderselskapet som har med pris-nivået i Norge å gjøre, det er diverse norske-takster/marked osv. Så hvis det er prisen du er skuffet over Mala, så burde du heller rette skuffelsen hjemover. Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Er det i denne updateten en kan leie film over live? Eller kommer det senere? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Er det i denne updateten en kan leie film over live? Eller kommer det senere? Det kommer i en anledning en oppdateringen som kommer senere i år. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vel, jeg kommer hvertfall aldri til å kaste bort penger på disse avatar tingene. Hmm, dette hørtes kjent ut... Jo, var vel akkurat det jeg sa om å kjøpe themes, og det har vel blitt handlet ett og annet theme. Microsoft har en finurlig måte å få oss til å tro vi trenger å bruke penger på ting som faktisk er utrolig bortkastet. Er jo små summer, men til sammen så blir det jo litt. "Ja, den Halo bilen ser tøff ut, koster jo bare 400 poeng. Og så tar vi en Halo drakt. Og en hjelm." Til sammen blir det vel 1200 poeng. Eller for å sette det i perspektiv: prisen av Battlefield 1943! Kul avatar eller titalls timer med underholdning? Noe å tenke på Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Men hva synes folka her sånn alt i alt? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Skuffende, lagga enda i menyene, faktisk mer en noen gang. Synes det er for mye rot, finner jo aldri fram, vil nesten ha det gamle menysystemet tilbake Endret 11. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Er i utgangspunktet positiv til Games on demand som tjeneste, men å betale 299,- for Assassins creed som for eks. play.com selger til 9,- pund blir litt overkill. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kjopte Obiwan drakta og den svaere Q-tipsen fra Monkey Isles. Ser temmelig raa ut naa B) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Tok ikke lang tid før du ombestemte deg der gitt. Er faktisk veldig mange på vennelista mi som har kjøpt Gears-draktene nå. Er en som har en kombo jeg lo meg ihjel av i stad. Nemlig Locust-armor med hjelm, med pam pams! :D 400 MSpoeng for enkelte spilldrakter, andre 160. Tror jeg aldri kommer til aa kjope noen av dem. Endret 12. august 2009 av Maury Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hvis man går på MyXbox og så blar helt til høyre så er det kommet en ny greie som vriker veldig bra. Solution eller noe heter den, og den kan hjelpe deg med forskjellige ting. Mest mulig veldig enkle ting, men det er klart, det vil være brukbart for noen. EDIT: Det syntes jeg var possetivt Endret 12. august 2009 av Ateuz Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Men hva synes folka her sånn alt i alt? Jeg er kjempe fornøyd! Dashboard lagger ikke lenger, og MP er myyye kjappere! Avatar-MP er det som gleder meg mest. Hittil har jeg kjøpt Lightsaber, Halo Beret, Eye Patch, Halo Marine Suit, Clone Trooper Armor + Helmet, COG Armor + Helmet og Obi-Wan Kenobi Suit. For øyeblikket bruker jeg COG Armor og Lightsaber. Har gjort om avataren så han ligner på Tai fra GeoW 2 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nice! Jobber nok seint i dag men får jeg tid så skal jeg laste ned den nye updaten. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå