Skandinav Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg har et litet annerledes problem med pc'n. Hver gang jeg stenger av pc'n så må jeg installere drivrutiner til skjermkort på nytt ellers fungerer ikke Direct 3D -ergo spill, divx, dvd etc. Når jeg gjør mykstart så trenger jeg ikke å instalere på nytt. Problemet oppstod en dag uten at jeg installert hverken nye drivrutiner eller annen sofware, ikke heller gjort forandringer i BIOS. Jeg bruker nå drivrutin 44.03 og før den 43.05. Har selv tenkt på backupbatteriet men ved oppstart står Vbat 3.05 Volt (antar at det er volten på backupbatteriet). Ellers er ikke hovetkortet eldre enn 1,5 år (Epox 8 K3A DDR333). Jeg har selvfølgelig prøvd reinstalasjon av windows. Har noen en løsning på problemet? 100 NOK til den som først kommer frem med en varig løsning på problemet. Epos 8k3a 1024 DDR 2700 2x WD 80 Gb @ RIAD0 + 120 Gb Athlon 1600+ ASUS V8460 Ultra GeForce 4 TI4600 Lenke til kommentar
salomo Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hvilken os kjører du? Hvis du bruker xp så finnes det nye drivere her. husk å avinnstaler de gamle først. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg kjører Win XP Home Ed. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Last ned Detonator killer, så fjerner du først alle driverne til nvidia. Installer da de driverne du vil ha. Kan hende det er "rester" fra andre drivere som henger igjen. Ellers ta en full update på WinXP. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå