mcgroven Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Datoen er endelig offentliggjort. Les hele saken Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Bedre seint enn aldri, men syntes det er veldig dumt at PC-eierne gang på gang må vente mye mye lengre enn de som eier konsollene <_< Har de selv, så jeg bryr meg ikke så mye. Men dette er et spill jeg helst vil spille på PC Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Har gledet meg til dette helt siden jeg leste Gamer's anmeldelse. Så dette blir nok bra. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Bedre seint enn aldri, men syntes det er veldig dumt at PC-eierne gang på gang må vente mye mye lengre enn de som eier konsollene <_< Har de selv, så jeg bryr meg ikke så mye. Men dette er et spill jeg helst vil spille på PC var vel grunnet tekniske problemer med pc versjonen som gjorde at den ble utstatt mener jeg å huske Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Bedre seint enn aldri, men syntes det er veldig dumt at PC-eierne gang på gang må vente mye mye lengre enn de som eier konsollene <_< Har de selv, så jeg bryr meg ikke så mye. Men dette er et spill jeg helst vil spille på PC var vel grunnet tekniske problemer med pc versjonen som gjorde at den ble utstatt mener jeg å huske Okei, syntes bare det blir for mye utsettelser på de fleste pc-versjonene hele tiden. Men man må vel skylde på piratkopiering for akkurat det <_< Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Info om det finnes på steam så regner med at det dukker opp der på lanseringsdatoen http://store.steampowered.com/app/20500/ Gleder meg noe enormt! Håper også det blir gjort forbedringer på pc versjonen slik som det feks ble gjort med Mass Effect og Mirrors Edge på pc. Da er det ihvertfall verdt å vente litt Endret 18. juli 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Red Faction kan kjøpes på impulse, en tjeneste som etter min mening er mye bedre enn Steam både når det gjelder DRM, pris, nedlastningshastighet og stabilitet. Får også med Red Faction 1 og 2 hvis man forhåndsbestiller. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Red Faction kan kjøpes på impulse, en tjeneste som etter min mening er mye bedre enn Steam både når det gjelder DRM, pris, nedlastningshastighet og stabilitet. Får også med Red Faction 1 og 2 hvis man forhåndsbestiller. Okei, hadde ikke hørt om Impulse før. Skal teste det nå Er det sånn at man betaler med Dollar der? :rolleyes: Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ja, jeg har i allfall ikke vært borti noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå