Gå til innhold

Merklige horisontale striper i spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

catalyst 3.6 instalert kan jo testa 3.5

har provd med V sync av og pa

forrovrig sa finne ikkje XP monitoren min sikklig ser d ut som, nekte an aa gaa paa mer enn 60HZ uansett opplosning

Ett eller annet asus kort med 2.6 intel

Radon9700

XP

godt med ram, resten e vel uvesentlig, jaja, en F910 hyundai moitor

Edit: hjalp lite med 3.5 catalyst

Lenke til kommentar

Jeg har nylig hatt et lignende problem selv, og fant at løsningen var kraftforsyningen.. Hvis du fjerner unødvendig hardware en ting av gangen, og tester problemet innimellom, vil det vise seg om dette er ditt problem.. Ellers kan jeg bare vise deg til sapphiretech.com for mer informasjon.. Lykke til! :smile:

Lenke til kommentar
forrovrig sa finne ikkje XP monitoren min sikklig ser d ut som, nekte an aa gaa paa mer enn 60HZ uansett opplosning

Tror du må legge til driveren(egentlig en info fil) om monitoren. Da får du sikkert lov til å bruke en høyere Hz.

Er det 2 horisontale streker på monitoren, eller er det flere?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hei, jeg har samme problem. Det merkelige er at det plutselig kom nå for noen uker siden. Har hatt mitt Sapphire 9700 pro siden jul. Kjøpte det i julekalender tilbudet til komplett.

Men på http://www.sapphiretech.com/ sitt brukerforum er det en 18 sider lang post hvor så å si alle har samme problem. Det virker som om det har kommet en BIOS update (til selve korte) som skal fikse det. Men nå sliter jeg med siden til Sapphire. Så får ikke tilgang til dem, eller lest ut alle de 18 sidene. Det kan jo være en mistanke om at siten dems har tatt natta pga alle ATI brukerne som er der for å laste ned BIOS updaten.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...