Joachim_F Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Miner Wars leverer ødeleggbare miljøer og vektløs action. Les hele saken Lenke til kommentar
Bata Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hah, fett. Liker hvordan Gamer.no dekker sånne mindre spill som dette, kan jeg spørre hvilke kanaler disse blir funnet igjennom? Henger dere på indie-sider ? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Akkurat dette spillet fikk jeg info om gjennom en pressemelding, men vi er daglig innom et bredt spekter av nettsteder for å finne nyheter. Dette inkluderer (for min del, i alle fall) noen sider som fokuserer på indie-spill. :-) Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) # Asteroids: millions to billions, nobody can count them... # World size: unlimited in every direction ---------------------------------------------------------------------- "Damage model is really advanced. E.g. when you get hit from the front side, a glass crevice will appear on your cockpit and oxygen will leak. Then you have to quickly return to base to fix the ship and refill the oxygen, or call your friends to give you some oxygen." ---------------------------------------------------------------------- Dette høres uneketlig ut som noe jeg kommer til å sløse bort en haug med timer på... Sitter jo bare her og tenker på Descent osv. Sjekk ut forumet folkens. De har postet mye info der: http://www.minerwars.com/Forum.aspx Endret 16. juli 2009 av MultiForce Lenke til kommentar
Bata Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Descent! Kjøpte det på GoG... Har det faktisk originalt enda, men det ejg lurer på er det mange descentspillere i verden? SKulle likt å co-oppe meg igjennom de spillene igjen Endret 16. juli 2009 av Laland fjernet unødvendig sitering Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Mr. Mordrim skriver varmt om dette forumet: http://www.descentbb.net/ Ser jo ut til at det er en del aktive folk der iaf., og det er en del servere som er postet. Endret 16. juli 2009 av Laland fjernet unødvendig sitering Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Bortsett fra en noe ubehagelig voice-acting, så ser det unektelig interessant ut. Gleder meg til å følge dette videre! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Tenkte Eve-online først. Men blir kanskje bra dette, får se når anmeldelsene kommer. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Elsker ødeleggbare miljøer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå