Joachim_F Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Redd verden, vinn jenta og lag nye helter. Les hele saken Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Kult, håper det er en ren oversettelse og de ikke endrer/toner ned noe som det nevnes i artikkelen:3 Lenke til kommentar
St1gar Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Skulle ikke forundre meg et øyeblikk om de velgere å tone ned det sex-aktige aspektet for den vestlige utgivelsen, så de slipper å beskymre seg for å ha dørene sine løpt ned av hysteriske amerikanere med tjære og fjær. :rolleyes: Lenke til kommentar
Bata Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) "Hentaispill" er mine øyne lavmål, MEN av prinsipp så mener jeg det IKKE burde tones ned, det latterlige samfunnet vi lever i idag, hvor hoder blir hugget av under en lav sko, men et lår eller bryst, DET er farlig det... Endret 17. juli 2009 av Shicca Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 2 Innlegg slettet. Der er selvsagt lov til å være uenig, men man behøver ikke måtte bruke ord i kategorien "Vask munnen din gutt", som bestemor ville sagt. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Sensurerte meg selv ved å skrive F, hvordan kan jeg da bli redigert av mod? Det er jo nettopp dette posten min handler om, alt skal tilpasses en aldersgrense på to år, klarer ikke brukerne av dette stedet å lese sensurerte bannord så trenger vi litt mer åpenhet... Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Virket veldig likt Disgaea 3 Lenke til kommentar
Blake Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Virket veldig likt Disgaea 3 Tenkte det samme. :rolleyes: Får bare håpe det blir like bra som disgaea spillene i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå