mcgroven Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Wii-eiere kan nå få kloa i tidenes golfspill. Les hele saken Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Så spennende, jeg hadde håpet at det skulle bli bra og det høres ut som om spillet innfrir i stor grad. Jeg har spillt mye golf simulator i det siste (14 dager i strekk opp mot 12 timer hver dag) og ønsket at jeg hadde en slik simulator hjemme. Nå er vel kanskje ikke wii'en helt på par med den simulatoren, men jeg regner med den er god nok i forhold til prisen man må betale (halv mill for den jeg spiller på for tiden, en smule mer enn hva jeg går rundt med i lommeboken for tiden...) Da blir det golfing for alle penga i sommer ser det ut til, dårlig med ordentlige baner her omkring så da må det bli på stor skjerm med en whisky ved min side God annmeldelse som vanlig Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Har hatt spillet ganske lenge nå og elsker det. Har aldri spilt noe golfspill før men dette er det beste du finner på markedet!!! Uansett plattform Endret 16. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Har aldri spilt noe golfspill før men dette er det beste du finner på markedet!!! Uansett plattform Snodig setning.... Dette er ditt første golfspill. Dermed er konklusjonen din at det er det beste som finnes? jaja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå