Gå til innhold

Trenger en migration kit

Anbefalte innlegg

Fikk endelig Xbox 360 Eliten i dag med 120 gb HDD. Dette er forøvrig min 3. xbox her i huset, så det begynner å bli fult under tv'n :p

Uansprett! Jeg skal overføre savegames og DLC ++ fra min gamle 20gb hdd til den nye 120gb hdd'n. Og da trenger jeg en migration kit! Dette kan bestilles gratis fra Microsoft, men det tar som regel en måned før den kommer frem!!!

Derfor spør jeg om det er noen snille forum medlemmer som har en slik kabel liggende etter å ha brukt en selv til å overføre sine savegames?? Man kan bare overføre fra 20gb til 120gb ÉN gang, så hvis du har en slik kabel, trenger du den faktisk ikke lengre ;)

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at LIVE Arcade-spill ofte må lastes ned på nytt uansett, jeg fikk melding om at 'Dette spillet har blitt lastet ned til en annen Xbox, vennligst last ned på nytt' da jeg flyttet over filene mine. Jeg brukte riktignok minnekort til denne prosessen, kan hende MigKit fungerer annerledes.. Gjør jo ikke noe, man laster jo bare ned på nytt og trenger ikke å betale noe, men det er kjedelig å ha gjort jobben til ingen nytte..

Lenke til kommentar
Det der er vel bare for å videreføre lisenser du har lastet ned til gamle xbox konsoller til den nye du har kjøpt, ikke for å overføre savedgames o.l. ;)

Men savegames blir jo automatisk lagret via Live. Så du logger deg bare inn og alt lastes ned...veldig sakte men sikkert. Logget meg inn hos en kamerat og vips, der var alle mine saves.

Enaste som er problemet er lisenser siden disse tilknutter seg selve konsollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...