EpicNerd Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Yo! Lager musikk selv og har lyst til å høre hva dere andre lager, og kanskje litt feedback på mine prosjekter Nyeste: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Dette virker jo som helt grei techno i mine ører. Kanskje sånt man finner på en cd ala "Ultimate Tunig Hitz 5", uten at det trenger å være negativt Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 For folk som liker 70-tals progrock/hardrock, kan dei sjekke ut bandet mitt på www.myspace.com/daccordband -Heile debut-cden ligg ute for streaming Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ah, mordi! Har hørt remixene dine før og jeg sier det jeg tenkte før: Fantastisk. Har ikke hørt originalene, men du har uansett fått en stor stjerne i boka mi når det gjelder å produsere/remixe musikk Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Takk for det, apen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå