Gå til innhold

Kyrie søker medlemmer

Anbefalte innlegg

Kyrie er en helnorsk Team Fortress 2 klan som ble startet noe før sesong 5 av etf2l (april/mai).

Vi har ikke noe stort ferdighets-krav, men jeg har personlig ca et år med TF2 erfaring, av dette er det blitt mye kompetativt. Vi er atm 6 spillere, hvorav minste er 15 år. Hvis vi klarer å stille med nok spillere til sesong 6 av etf2l vil vi leie server. Vi er sterkt connecta med det norske TF2 samfunnet TFortress.no (anbefalt for alle norske TF2 spillere), hvor vi har klan-forum og mumble.

Comm foregår i mumble,

headset/mic er selvfølgelig et krav.

SteamID: Alko44

føl deg fri til å adde meg uansett om du ikke vil søke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg tror de fleste som spiller her er medlem i FG, altså Fortress Gamer, en klan som har blitt opprettet i hovedsak for brukerne her.

Lenke til kommentar

Altså nå er det snakk om en kompetativ klan for en base av spillere, ikke et pub prosjekt med 50 spillere :)

Så håper at kansje to av alle de 4000 registrerte brukerene er klar for litt satsing.

Endret av MrAlko
Lenke til kommentar
Jeg tror de fleste som spiller her er medlem i FG, altså Fortress Gamer, en klan som har blitt opprettet i hovedsak for brukerne her.

Fortress Gamer er ikke en klan, men et community. Vi har spillt litt organisert 6on6, men vi trener ikke og har ikke krav til oppmøte. Dere kan spille mot oss, dersom vi klarer å samle nok medlemmer til å stille med et lag. Vi er low og ikke gode på samarbeid :p.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...