Gå til innhold

Nytt overtramp fra Ucan2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Endelig byttet!

ucan2 er helt elendig. Da jeg skulle tegne abonnement hos dem, fikk jeg velge fem personer jeg kunne ringe HELT GRATIS til, så mye jeg ville forsikret selgeren meg om. Jeg var litt skeptisk, og stilte noen kontrollspørsmål for å forsikre meg om at dette faktisk stemte. -jada, gi oss mobilnummer til de du vil ringe gratis til du!

Senere viste det seg at alle fem hadde blitt oppringt, i et forsøk på å selge dem abonnementet. Og det ble ingen gratis ringetid...

Lenke til kommentar

Ucan2 er noe forbanna tull, er kun MLM folk som sitter bak denne bedriften, ørjan sæle og jens ove johannesen. mer useriøse folk i bransjen skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Gjest Jean Pierre

Prisverdig at dere i mobilen.no jobber jevnlig aktivt med å avsløre i artikler svakheter og lureri i mobiltlf´bransjen, og her er dere også bedre enn feks Amobil.no til å følge opp!

 

Bra! Kjør på til glede og fordel for oss mobiltlf´kundene,vi ønsker jo alle mest mulig topp kvalitet i mobilbransjen! :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jeg vet også hvem disse er. Jeg vet også at en av de lyver så mye for folk at 50% av alle kundene angrer seg. Han gjør det kun for å få flest salg mulig og håper at minst mulig gidder å angre på det. Man har 2 uker angrefrist, men kjøper man med en telefon så forsvinner angrefristen strax man åpner telefonesken!! Og oppdager du ikke at abonnementet du fikk forespeilet og det du ble fortalt ikke stemmer før du åpner esken så sitter du fint i det. Ingen angrerett, og de tar heller ikke opp telefonsamtalen så du har ingen bevis på at selgeren faktisk sa det han sa. Ucan2 er dyrt, og selgerne (spesielt på saturn salg i bergen) er vilt uærlige!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...