V. Haugen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ved tilkobling via Bluetooth kan HTC-mobiler tappes for info. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Endre Fiske Eidslott Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Moro med android da :-) Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Husker jeg "hacket" SE-telefonen til en kollega via bluetooth med min gamle n95. Bytta ringetone, spilte av ringetoner, ringte og leste meldingene hans, samt bytta språk på telefonen. Han ble, forståelig nok, rimelig forbanna etterhvert så jeg måtte gi meg mens leken var god. Gode minner Lenke til kommentar
Gjest Edvard Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Haha, skjønnar ikkje at Microsoft berre pakkar i hope WM og sluttar å selje det. Det er berre så dumt at dei fleste bedrifter er "avhengige" av Microsoft. Windows Mobile, eller Windows-baserte produkt generelt er så fulle av virus og feil at det er heilt ubegripeleg. Apples Mac OS X og Google Andorid er OS som fungerar - Mac OS X på Mac og iPhone/iPod og Googles Andorid på andre mobilar Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Windows Mobile, eller Windows-baserte produkt generelt er så fulle av virus og feil at det er heilt ubegripeleg. Tja, jeg har hatt en Windows telefon (HTC S710i) uten noen andre feil en de jeg lagde selv (overklokket CPU'en!). Windows på PC har heller ikke virus før vett begynner å dale ut av hodet, og når det skjer er det beste å holde seg borte fra internett. Når det gjelder glitcher og programvarefeil kan jeg ikke svare deg med annet enn at jeg er temmelig sikker på at MS ikke prøver å ødelegge for deg med vilje. Tror heller du har hoppet forbi noe som kalles "antivirus". Forøvrig så er det vel ikke så veldig mange som bruker blåtann idag, især ikke med HTC telefoner som gjerne kan gjøre alt det samme og mere til via Wifi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg