Gå til innhold

– Ikke kjøp det neste spillet vårt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Ikke kjøp det neste spillet vårt.." - det var en setning jeg ikke trodde jeg skulle lese. Skal bli moro å se hva de kommer frem med, forhåpentligvis slipper vi å ta dem på kornet. Vil heller kjøpe et kremspill en å la være å kjøpe et dårlig et.

Lenke til kommentar

De har jo faktisk et poeng når det kommer til oppfølgere. Som regel blir utviklerne selv hypet av at det første spillet gjorde det så godt, noe som ofte nok fører til at de legger inn masse rart som ikke nødvendigvis gjør spillene noe bedre.

Lenke til kommentar
Kan dere ikke ta noen bilder når dere er ute å intervjuer. Er ikke like bra når alle bildene fra artikkelen er "screenshots" fra World of Goo.

Dette skyldes rett og slett at jeg glemte å ta med meg eget kamera da jeg dro på Nordic Game Conference. Skal ikke gjenta seg :)

Og jeg kan avkrefte at Kyle har en kaffe- og kakekropp. Pen og veltrent mann.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
Dette skyldes rett og slett at jeg glemte å ta med meg eget kamera da jeg dro på Nordic Game Conference. Skal ikke gjenta seg :)

Ahahaha HER har du en setning jeg aldri jeg trodde skulle få se! ^_^

Å snakke nedsettende om eget produkt er jo noe mange har gjort oppgjennom så det er egentlig ikke så veldig spennende men jeg må innrøme at jeg lo godt av hånd-historiene til fyren. Har aldri prøvd World of Goo men har lyst til å prøve det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...