Ole Morten Knudsen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Dette er musikken spotifybrukere i Norge lytter til i sommer. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Påsan Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Har nå hatt "Spotify" i over 2 uker. Kan ikke si annet at dette er helt topp. Til og med musikk som ikke er sluppet ut ennå i Norge ligger der,da musikk stort sett slippes i utlandet først. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Enig Håper virkelig at Spotify lykkes med å få inn nok cash! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Skal jeg ta dette som at jeg har en sær musikksmak? Ingen av toppsangene ligger i Spotify-spillelisten jeg bruker dagligdags. Forøvrig håper jeg Spotify er her for å bli, det er rett og slett en genial tjeneste! Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Skal jeg ta dette som at jeg har en sær musikksmak? Ingen av toppsangene ligger i Spotify-spillelisten jeg bruker dagligdags. Forøvrig håper jeg Spotify er her for å bli, det er rett og slett en genial tjeneste! For de som er interessert så ligger den nyeste CD'n til "A-ha" og "Aqua" der. Hva mener du med "toppsanger" ?? B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Med toppsanger mener jeg topp-100 listen til Spotify. Ingen av de sangene (okei da, Fairytale, men den teller ikke) ligger i min spilleliste. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Skal jeg ta dette som at jeg har en sær musikksmak? Ingen av toppsangene ligger i Spotify-spillelisten jeg bruker dagligdags. Forøvrig håper jeg Spotify er her for å bli, det er rett og slett en genial tjeneste! Da er nok jeg og rimelig sær. Hadde man fjernet "" rundt gamle så hadde det nok stemt bedre i forhold til min liste Lenke til kommentar
Ole Morten Knudsen Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Skal jeg ta dette som at jeg har en sær musikksmak? Ingen av toppsangene ligger i Spotify-spillelisten jeg bruker dagligdags. Forøvrig håper jeg Spotify er her for å bli, det er rett og slett en genial tjeneste! Da er nok jeg og rimelig sær. Hadde man fjernet "" rundt gamle så hadde det nok stemt bedre i forhold til min liste Tja dere er neppe alene om å ikke dele musikksmaken til resten av Spotify-publikummet: http://open.spotify.com/user/portart/playl...Pcabt7bU9zkkUYZ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg hører på et par av dem som var på topp 10, er det kanskje jeg som er sær O_o? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Jeg har 6/10 på min spilleliste, men vil fortsatt si at jeg har veldig sær smak iforhold til resten av saueflokken. Det er forresten en liten skrivefeil (eller hva det er..) "Crack a Bottle" ble ikke laget av bare Dr.Dre, men også av 50 Cent og Eminem. Edit: 7/10 var det faktisk hvis vi tar med en annen spilleliste av meg og. Endret 15. juli 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har faktisk 0/10 på alle mine 23 forskjellige spillelister. o_O Lenke til kommentar
Gjest alexander Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Her var det da altfor lite rock. Men Röyksoppsangen har jeg faktisk i en av listene mine. Lenke til kommentar
Ole Morten Knudsen Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har nok en del av disse inne, både Lady Gaga, MGMT og The Killers er på noen av listene, men der må jeg nok skylde på min bedre halvdel som er litt mer oppdatert på ny musikk enn meg. Det går mest i Jokke, irsk pubpunk, Dropkick Musphys anbefales på det varmeste, og en del sære gamle sanger hos meg. Men det forundrer meg veldig at Michael Jackson ikke er inne. De siste ukenes hendelser skulle tilsi at han ligger på topp. I ettertid, etter å ha skrevet artikkelen, lurer jeg veldig på om disse listene ikke har vært oppdatert siden 24. juni. Det er også interessant å se at om en går inn på andre lands topplister, så er det flere sanger vi i Norge ikke har tilgang til pga. rettigheter, selv om de ligger inne også i vårt system. Har Spotify da lagt inn flere versjoner av samme sang pga rettighetsdiskusjonene? Lenke til kommentar
Ole Morten Knudsen Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Var jo noe interesse for dette, og tydeligvis er det mange som ikke akkurat hører på Spotify-topplista. Jeg har derfor laget en ny åpen spilleliste "Sommerhits Innlegg.no". Jeg har lagt inn fem flotte(?) sanger for sommeren her og inviterer alle som vil til å legge inn fem, ikke fler så her må en velge med omhu, egne sanger. Så får vi se om den blir noe å spare på til slutt. Hvis du ikke har forstått det finner du spillelista her: http://open.spotify.com/user/olemkn/playli...cPfrfQTuyafqiWS så putt inn ditt utvalg. Både gode sanger og guilty pleasures er velkomne. Selv slet jeg hardt da Sommartidar måtte gå ut. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kult tiltak! Skal legge inn mine fem sanger. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Stilig, Ole! Skal legge til mine favoritter som ikke allerede er der når Spotify får lastet den ferdig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har Crack a Bottle på min hoved-playlist, og to Røyksopp, men det slutter der. Vil forøvrig si at jeg hater Solbriller på-låta. Har ikke hørt den så mange ganger, men refrenget gir meg lyst til å kjøre utfor veien, så jeg skrur av radioen når den kommer på. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Var jo noe interesse for dette, og tydeligvis er det mange som ikke akkurat hører på Spotify-topplista. Jeg har derfor laget en ny åpen spilleliste "Sommerhits Innlegg.no". Jeg har lagt inn fem flotte(?) sanger for sommeren her og inviterer alle som vil til å legge inn fem, ikke fler så her må en velge med omhu, egne sanger. Så får vi se om den blir noe å spare på til slutt. Hvis du ikke har forstått det finner du spillelista her: http://open.spotify.com/user/olemkn/playli...cPfrfQTuyafqiWS så putt inn ditt utvalg. Både gode sanger og guilty pleasures er velkomne. Selv slet jeg hardt da Sommartidar måtte gå ut. Jeg tillater meg selv å slenge på 5 låter! Morsom idè Edit: Playlist not found - den siste lenka di funker ikke edit 2: Mine favorittband for øyeblikket er desverre ikke tilgjengelige på spotify så jeg gikk for noen andre jeg liker nå som det er lyst lenge og godt og varmt. Iggy Pop, Thulsa Doom, Paperboys, Eagles of Death Metal og Wolfmother fikk æren av å ha mine 5 sommerlåter. Endret 17. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Ole Morten Knudsen Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Dette er jo en knall liste, mange favoritter her og ikke minst litt ny innputt. Ser gjerne at enda fler bidrar med sine fem låter, så har jeg noe å høre på i ferien! Ser at sommartidar kom på plass til slutt, ohu enda bra. Bare synd at "Samman for livet" ikke ligger inne hos Spotify. Der har du en ekte klassisk slager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg