Gå til innhold

"Gamle" slagere topper Spotify

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Påsan

Har nå hatt "Spotify" i over 2 uker. Kan ikke si annet at dette er helt topp. Til og med musikk som ikke er sluppet ut ennå i Norge ligger der,da musikk stort sett slippes i utlandet først.

Lenke til kommentar
Skal jeg ta dette som at jeg har en sær musikksmak? Ingen av toppsangene ligger i Spotify-spillelisten jeg bruker dagligdags. Forøvrig håper jeg Spotify er her for å bli, det er rett og slett en genial tjeneste!

For de som er interessert så ligger den nyeste CD'n til "A-ha" og "Aqua" der. Hva mener du med "toppsanger" ?? B)

Lenke til kommentar
Skal jeg ta dette som at jeg har en sær musikksmak? Ingen av toppsangene ligger i Spotify-spillelisten jeg bruker dagligdags. Forøvrig håper jeg Spotify er her for å bli, det er rett og slett en genial tjeneste!

Da er nok jeg og rimelig sær. Hadde man fjernet "" rundt gamle så hadde det nok stemt bedre i forhold til min liste :p

Lenke til kommentar

Da er nok jeg og rimelig sær. Hadde man fjernet "" rundt gamle så hadde det nok stemt bedre i forhold til min liste :p

Tja dere er neppe alene om å ikke dele musikksmaken til resten av Spotify-publikummet: http://open.spotify.com/user/portart/playl...Pcabt7bU9zkkUYZ

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg har 6/10 på min spilleliste, men vil fortsatt si at jeg har veldig sær smak iforhold til resten av saueflokken. Det er forresten en liten skrivefeil (eller hva det er..) "Crack a Bottle" ble ikke laget av bare Dr.Dre, men også av 50 Cent og Eminem.

Edit: 7/10 var det faktisk hvis vi tar med en annen spilleliste av meg og.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Jeg har nok en del av disse inne, både Lady Gaga, MGMT og The Killers er på noen av listene, men der må jeg nok skylde på min bedre halvdel som er litt mer oppdatert på ny musikk enn meg. Det går mest i Jokke, irsk pubpunk, Dropkick Musphys anbefales på det varmeste, og en del sære gamle sanger hos meg.

Men det forundrer meg veldig at Michael Jackson ikke er inne. De siste ukenes hendelser skulle tilsi at han ligger på topp. I ettertid, etter å ha skrevet artikkelen, lurer jeg veldig på om disse listene ikke har vært oppdatert siden 24. juni.

Det er også interessant å se at om en går inn på andre lands topplister, så er det flere sanger vi i Norge ikke har tilgang til pga. rettigheter, selv om de ligger inne også i vårt system. Har Spotify da lagt inn flere versjoner av samme sang pga rettighetsdiskusjonene?

Lenke til kommentar

Var jo noe interesse for dette, og tydeligvis er det mange som ikke akkurat hører på Spotify-topplista. Jeg har derfor laget en ny åpen spilleliste "Sommerhits Innlegg.no". Jeg har lagt inn fem flotte(?) sanger for sommeren her og inviterer alle som vil til å legge inn fem, ikke fler så her må en velge med omhu, egne sanger. Så får vi se om den blir noe å spare på til slutt.

Hvis du ikke har forstått det finner du spillelista her: http://open.spotify.com/user/olemkn/playli...cPfrfQTuyafqiWS så putt inn ditt utvalg. Både gode sanger og guilty pleasures er velkomne. Selv slet jeg hardt da Sommartidar måtte gå ut.

Lenke til kommentar

Har Crack a Bottle på min hoved-playlist, og to Røyksopp, men det slutter der. Vil forøvrig si at jeg hater Solbriller på-låta. Har ikke hørt den så mange ganger, men refrenget gir meg lyst til å kjøre utfor veien, så jeg skrur av radioen når den kommer på.

Lenke til kommentar
Var jo noe interesse for dette, og tydeligvis er det mange som ikke akkurat hører på Spotify-topplista. Jeg har derfor laget en ny åpen spilleliste "Sommerhits Innlegg.no". Jeg har lagt inn fem flotte(?) sanger for sommeren her og inviterer alle som vil til å legge inn fem, ikke fler så her må en velge med omhu, egne sanger. Så får vi se om den blir noe å spare på til slutt.

Hvis du ikke har forstått det finner du spillelista her: http://open.spotify.com/user/olemkn/playli...cPfrfQTuyafqiWS så putt inn ditt utvalg. Både gode sanger og guilty pleasures er velkomne. Selv slet jeg hardt da Sommartidar måtte gå ut.

Jeg tillater meg selv å slenge på 5 låter! Morsom idè :)

Edit: Playlist not found - den siste lenka di funker ikke :)

edit 2: Mine favorittband for øyeblikket er desverre ikke tilgjengelige på spotify så jeg gikk for noen andre jeg liker nå som det er lyst lenge og godt og varmt. Iggy Pop, Thulsa Doom, Paperboys, Eagles of Death Metal og Wolfmother fikk æren av å ha mine 5 sommerlåter.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Dette er jo en knall liste, mange favoritter her og ikke minst litt ny innputt. Ser gjerne at enda fler bidrar med sine fem låter, så har jeg noe å høre på i ferien!

Ser at sommartidar kom på plass til slutt, ohu enda bra. Bare synd at "Samman for livet" ikke ligger inne hos Spotify. Der har du en ekte klassisk slager :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...