Gå til innhold

Irriterende PVP, ganking, auksjonshuset?

Anbefalte innlegg

Er enkelte greier som irriterer meg grenseløst med PVP og andre greier:

-Om man rooter og løper unna får man opp igjen nesten hele HPn relativt raskt. Det vil si at de klassene som ikke har bra root muligheter er handicappa.

-Low levels kan stå ved siden av vakter å angripe, forsvarer man seg dreper vaktene deg, og du får murder points om du dreper angriperne.

Er massive ganking like vanlig på alle servere? Begynner å vende meg til det, men inblandt er det sjukt irriterende. Jeg spiller på Fury, der er det nesten håpløst. Hvorfor har man ikke guard i nærheten av der det er mange questgivers, og lenger immunity når man har respawna? Tok meg 5 minutter å levere 2 quester idag, siden 4 stk med høyere level hadde campa og sto i mangard rundt spawnpunktet mitt, var nesten umulig å løpe unna eller hide fra de. (selv om jeg har max på hideing). I blandt er det sånn at man må logga av og prøve igjen om 30 min. Hva med at man ikke XP for å drepe samme person gjentatte ganger, kunne vært cooldown på 5 min eller noe.

Greit nok at det er åpen PVP, men jævlig irriterende når sånne ting hender gang på gang. Jeg synes ikke det er bra at PVPn er lagt opp slik at man tjener på å ødelegge gameplay for andre. (blir survete av det :))

Ellers er det utrolig mange idioter på Fury serveren, ekstreme greier som skrives i global chatten der, ofte på grensa til rasistisk og ihvertfall sexistisk og obscene. Ikke at Funcom kan gjøre så mye med at folk skal kalle alle for as** f**** og ho*o dagen lang, men lurer bare på om jeg spiller på en idiot server.

Eller er prisene på greier i auksjonshuset merkelig, helt ulogisk hva som koster mye. Virker som at det er billigerer å skaffe bra gear til en lv 60 enn til en lv 20. Drops generelt virker veldig ubalansert også. Man får aldri bra ting fra questgivers, unntaket er når man quester for Conan.

Det er ganske kult å spille Age of Conan uansett, kommer sikkert til å fortsette en tid fremover (får se etter lv 80). Men det er mye som kunne vært bedre.

PS: Jeg er LV 67 btw

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fury er "best" på de sakene du skriver om her, og er grunnen til at jeg ikke spiller der...

Selv spiller jeg på Rp-PvP eller PvE server for å ha det litt bedre. Vurder en transfer hvis serveren ikke passer for deg.

Fury er nok ikke for alle.

Lenke til kommentar

Jo kanskje man bytter server etterhvert, men det koster vel cash.

Glemte å nevne at ved flere anledninger har jeg blitt drept av folk jeg har teamet med. Når de har oppfyllt sitt quest krav, leaver de teamet og dreper meg, deretter stikker de bare :D

Sjekk ut Crom du :)
Lenke til kommentar

Pointet mitt er at Fury er for dem som vil ha PvP hele tiden. Det er ganske vanlig at de som ikke har fått en char opp til 80, vil helst få en oppi 80 før de starter med pvp. Ikke minst lærer du mye om spillet og andre classes imens man er på Crom, som er en smart ting før man starter med pvp. Jeg vet om mange som har rerolla fra Crom til Fury i senere tid, som faktisk har blitt utrolig gode.

Ganking ødelegger ikke spilleopplevelsen din vist du selv går inn for å ganke :)

Lenke til kommentar

Kan være enig med at det hjelper å bli md i en respeltert guild. Har mange ganger fått /tell "Hey you Ragnarok. Are you Norwegian?" Da sier jeg bare jepps også går de. Virker ikke som om de gidder å kuke. Kanskje de er redde for at hvis de gjør noe så kommer de til å bli ganket så masse at de til slutt slutter AoC og starter å spille Hello Kitty Out on Adventure ;) hehe

Er i alle fall min teori. Har som sakt opplevd dette en del ganger ;)

-Cocho

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...