Dunedain Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Som tittelen sier, så er det gratis DLC til Mirror's Edge på EU-PSN nå. Vet ikke hvor lenge det er, så de som har lyst på bør nok ordne deg ASAP. All of you Europeans who enjoy a bit of the parkour-inspired gameplay of Mirror's Edge now and again, we've got a treat for you. PSN now has all of the Mirror's Edge DLC content available at the low, low cost of free. Link. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Flott, tusen takk for tips! Er virkelig flott at de gir ut denne pakken gratis ( selv om det trolig kun er i en periode). Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Mirror's Edge koster nå også 199,- på Elkjøp. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Har ikke ME til PS3, men er alltid gøy å få ting gratis. Kanskje jeg kjøper det til den også. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Og jeg som er milevis unna PS3en min.. Kommer hjem til helgen om en uke, vil det holde så lenge, tro? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Og jeg som er milevis unna PS3en min.. Kommer hjem til helgen om en uke, vil det holde så lenge, tro? De varer som regel bare en uke så mest sannsynlig ikke. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Imorgen får jeg satt opp PS3'en, er det der fortsatt? Edit: FFFFFFUUUUUUU- Det er Søndag, da er det vel borte på Mandag? Endret 19. juli 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Imorgen får jeg satt opp PS3'en, er det der fortsatt? Edit: FFFFFFUUUUUUU- Det er Søndag, da er det vel borte på Mandag? Oppdateringene er på torsdager så du har god tid. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Nøøhøv...! Kommer hjem på fredag. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ser sånn ut i alle fall, og Store er oppdatert med KZ2 DLCs, Wipeout HD expansion etc. Det ser lovande ut, Mokko ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå