Vegard# Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Fra før så er det sånn at for å overføre char fra en konto til en annen så må kontoene stå i samme navn. Men såvidt jeg kan se så er ikke battlenet-kontoen registrert i noe navn. Siden du nå kan merge battlenet-kontoen og wow-kontoen, vil det funke å bruke character transfer fra en konto som står i eksens navn () til den merga battlenet kontoen som ikke står i noe navn? Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Kort svar; Nei. Men du kan merge begge accountene til battle.net accen din, og du vil da ha en innlogging, så velger du fritt blant chars fra begge accsa. Du må dog betale for begge accountene. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg tenkte på å merge de, men jeg regner med det betyr at jeg ikke kan være pålogga begge kontoene samtidig.. Lenke til kommentar
rallarallh Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 http://eu.battle.net/faq/index.html Q: How do I log in if I’ve merged multiple World of Warcraft accounts? A: After you log in to World of Warcraft using the Battle.net Account, you will be prompted to select which of the merged World of Warcraft accounts you wish to play. Players with multiple World of Warcraft accounts are still able to log in and play them simultaneously. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Det er gode nyheter. Takker og bukker, tenkte ikke på at det var en egen faq for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå