Laland Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Tja, Halo 3 Legendary Edition gikk for 12-1300,- her til lands, og den hadde ingen nevneverdige features annet enn hjelmen. Som forøvrig er bra billig. Er nok ikke allverdens kvalitet på de brillene, men så lenge de ikke går istykker etter en leketur eller to skal jeg ikke klage. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Noen som vet om noen norske nettbutikker hvor man kan kjøpe enten Hardened eller Prestige Edition av Modern Warfare 2? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Jeg ville bestilt ifra absoluttspill.no. Knallside. Hvis de ikke har de ute er det bare å sende mail (som Paisley nevnte et annet sted tror jeg..?) og spørre om de har det, eller evt vente Endret 18. juli 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hehehe, herlig Atsjonas:) Kommer vel til å gå for enten prestige eller hardened. Jeg elsker steelbok edition's , men spørs om jeg gidder å bruke rundt 1500 på prestige pakken. Derimot ser nattbrillene utrolig kule ut, men hvordan er kvaliteten på den sammenlignet med andre NVG Vil nok tro at kvaliteten er god i og med at han duden i videoen sier at det er ekte nightvisiongoogles. Så jeg antar at det er derfor pakka er så dyr. Litt gameart og en hardbox ville nok ikke gått for over 1000,- alene, så det er nok pga. brillene at pakka blir dyr hvis det viser seg at den blir solgt for rundt 1500,- Dessuten var de brillene ekstra kule fordi de hadde CoD:MW2 logo og greier ^^ pluss det hode som man kan bruke til å sette brillene på når man ikke bruker de. -Cocho Vel, jeg vil nok ikke satse på at kvaliteten er altfor god nei, da ekte Lysforsterkerutstyr for militært bruk koster fra 30 000 og oppover. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Slår meg på den, du får ikke gode NVG for rundt en tusenlapp. Det koster gjerne flesk Tror jeg går for vanlig edition, elsker spillene men ser ikke noe å gå helt fanboy over. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 kjøper hardened jeg, så får jeg den i postkassa og, istedet for å måtte gå til postkontoret. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Ok, sendte en mail til absoluttspill: Hei, kommer dere til å få inn Modern Warfare 2 Prestige Edition? Bilde: http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-sn...1022551939809_1 705557016_40419_2533096_n.jpg Video: mvh. Håkon Og fikk dette svaret: Hei Håkon Kan dessverre ikke love det. Vi får ikke Activision titler levert direkte, men gjennom et mellomledd. Og det er nok sannsynlig at det kun er de største kjedene som får de. Vi får håpe mellomleddet får noen, men det er altfor tidlig for oss å vite det. Beklager dette. Vennlig Hilsen Kundeservice AbsoluttSpill.no ------------------------------------------------------------------------------------ Ja, ja. Normal Edition holder nok i massevis. Er tross alt spillet som er det viktigste Lenke til kommentar
Agoniter1 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 blir nok hardened edition på meg. akkurat som prestige untatt nvg Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Tja, Halo 3 Legendary Edition gikk for 12-1300,- her til lands, og den hadde ingen nevneverdige features annet enn hjelmen. Som forøvrig er bra billig. Er nok ikke allverdens kvalitet på de brillene, men så lenge de ikke går istykker etter en leketur eller to skal jeg ikke klage. En "ekte" natt kikkert koster et par tusen, så denne er nok ikke av høyeste kvalitet. Jeg vill gjette det bare er et kamra med IR-lys foran. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Skal ha Prestige Edition. Noen butikker (vanlige eller på nett) i Norge som har bekreftet at de vil få den inn enda? Endret 18. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 MW2 er et så høyprofilspill at jeg vurderer å campe utenfor Elkjøp for å få Prestige. Gjetter på at det blir det samme som med Halo 3, though. Kjøpte det på dagen i en lokal butikk og fikk Legendary Edition i posten fire dager(!) senere. Tar ikke den sjansen nå heller. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) går for hardened, eventuelt om absolutt ikke får den inn (jeg SKAL ha mw2 dagen før launch), standard edition fra absolutt og hardened fra en annen butikk. jeg får dessverre ikke lov å campe utenfor butikker lol :/ Endret 18. juli 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Det blir nok Hardened eller vanlig lokalt i tillegg til prestige fra nettet. Skal ikke bli noe problem å selge Hardened-delen av Prestige hvis jeg kjøper Hardened på launch. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nå har cdon.com lagt ut Prestige Edition. Koster 1499,- For dyrt for meg, men en lekker pakke, det er det http://cdon.no/spill/call_of_duty%3a_moder...edition-7024706 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Blir nok hardened på meg. Syns coveret var mye kulere enn vanilla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå