Gå til innhold

Modern Warfare 2 - Hardened og Prestige Edition

Anbefalte innlegg

mw2banner.png

God ettermiddag,

i dag morges ble altså Modern Warfare 2 sine Collector's Editioner vist frem.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

Som dere ser vil det være to forskjellige Collector's Editions; Hardened og Prestige.

6760_1022551939809_1705557016_40419_2533096_n.jpg

DISKUTER!

Selv har jeg et par spørsmål om det vil bli mulig å få tak i noe av dette i Norge, og i så fall hvor vi kan få tak i dette. Må si at nattkikkerten var veldig fristende.

Lurer også på om Collector's Edition blir mulig å få tak i til PC.

Cheers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prestige edition ser veldig fristende ut, men prisen kommer garantert til å være mye over tusen kroner. og har dårlig erfaring med forhåndsbestilling av collector edtions i Norge, det kommer liksom uker etter realese, så blir nok vanlig edition for meg. og ja ja tror det komemr til PC, burde det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Wohohoho!

De nighvision-brillene var bare et genialt påfunn! Hvem ved sine fulle 5 ville ikke hatt noe sånt på rommet sitt? Det der var bare råfett! Gleder meg til å spille! Det kommer til å bli så sjukt bra at det nesten blir ulovlig x)

Hahahaha!

Cheers!

-Cocho

Endret av Cocho
Lenke til kommentar

Hehehe, herlig Atsjonas:)

Kommer vel til å gå for enten prestige eller hardened. Jeg elsker steelbok edition's , men spørs om jeg gidder å bruke rundt 1500 på prestige pakken. Derimot ser nattbrillene utrolig kule ut, men hvordan er kvaliteten på den sammenlignet med andre NVG

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Jeg skal ha nattbriller. Det er kult, endelig kan jeg få sove uten lys.

Genialt xD

------------------------

ON-TOPIC: Infinity Wards Community Manger har i sin Twitter (http://twitter.com/InfinityWard)

skrevet at han tror Prestige Edition vil falle på omkring 149 USD, som er omtrent 960 kroner.

Det er også en offisiell YouTube channel ( http://www.youtube.com/user/InfinityWard ) og en Facebook gruppe ( http://www.facebook.com/ModernWarfare2?ref=ts ) for de som er interesserte.

Endret av Garney
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg tar ekstremt feil når jeg gjetter meg til at produksjonskostnaden på de brillene er tops 200kr. Tenker det er lett/tynn plastik med et billig vgamini monitor inni[alla et kamera fra 80'tallet], et billig IF kamera og hva som ser ut som 10 if led foran. Du kan sikkert se et rom klart og tydelig i mørket, men utendørs regner jeg med at den der er tilnærmet lik trash.

Lenke til kommentar

Tenker det samme som deg BulletFeed og derfor tror jeg at jeg holder meg til hardened edition, da jeg elsker steelbook editions. Tester heller NVG til en annen kamerat som kjøper Prestige edition og tester de. Er nok ikke noe tess i det hele tatt. Kun for å tjene penger.

Lenke til kommentar
Hehehe, herlig Atsjonas:)

Kommer vel til å gå for enten prestige eller hardened. Jeg elsker steelbok edition's , men spørs om jeg gidder å bruke rundt 1500 på prestige pakken. Derimot ser nattbrillene utrolig kule ut, men hvordan er kvaliteten på den sammenlignet med andre NVG

Vil nok tro at kvaliteten er god i og med at han duden i videoen sier at det er ekte nightvisiongoogles. Så jeg antar at det er derfor pakka er så dyr. Litt gameart og en hardbox ville nok ikke gått for over 1000,- alene, så det er nok pga. brillene at pakka blir dyr hvis det viser seg at den blir solgt for rundt 1500,-

Dessuten var de brillene ekstra kule fordi de hadde CoD:MW2 logo og greier ^^ pluss det hode som man kan bruke til å sette brillene på når man ikke bruker de.

-Cocho

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...